Skrevet 23 april 2013 - 20:54

Våre medlemmer og gjester vil nok desverre oppleve at forumet kan gå tregt samt at forsiden på forumet vil endre litt karakter i maksimalt 48 timer fremover. Årsaken til tregheten er at vi oppdaterer hele billedgalleriet på serveren, og den oppgaven stjeler en god del ressurser.
Grunnen til at man vil oppleve at forsiden på forumet vil endre karakter i tiden fremover er at vi arbeider med et noe oppdatert design som gjøres mens forumet er oppe.
Vi beklager de ulemper dette medfører men det er viktig at vi følger med i tiden og har et oppdatert forum.
Click here to view the article
- Riflefish, Travellingman og Ampai Bortne liker dette
Skrevet 23 april 2013 - 22:25

Dersom man finner feil i det nye forumet eller har forslag til forbedring kan de skrives her: http://www.asiaforum...asiaforum-2013/
Det letter arbeidet vårt veldig mye og vi får samlet alt på en plass
- Riflefish liker dette
Skrevet 24 april 2013 - 03:56

Eneste jeg synes var litt negativt, det var blå skrift på hvit bakgrunn. Svart på hvit synes bedre, og den blå skriften var for meg vanskelig å lese.
A.H.
Skrevet 24 april 2013 - 05:27

Kikket på profilen min . Står advarsler under bildet mine innlegg. Men kan ikke finne at jeg er registrert med noe slikt. Vet heller ikke hvordan det kan fjernes.
Dette innlegget har blitt redigert av Gunners: 24 april 2013 - 05:29
Skrevet 24 april 2013 - 07:17

Syntes utseende er litt blast, vanskeligere å lese. Regner med det forandrer seg når oppdateringene er ferdige.
.........
เลออน
If you want something done look for a busy man, not an idle one.
Skrevet 24 april 2013 - 09:10

Eneste jeg synes var litt negativt, det var blå skrift på hvit bakgrunn. Svart på hvit synes bedre, og den blå skriften var for meg vanskelig å lese.
A.H.
Enig. Å lese blå skrift på hvit bakgrunn er vanskelig
- Arild Holtet liker dette
Skrevet 24 april 2013 - 11:34

Oppgraderingen er meget tiltalende, liker spesielt skriften,den er lett og lese for meg, blå surrer ikke rundt i hodet som svart hvitt for en dysletiker, jeg ønsker alt nytt velkommen.tror selv at jeg nå kan skrive lettere med den flotte tonen på skriften, veldi bra! folkens!
Pain is temporary, honor lasts forever.
Skrevet 24 april 2013 - 12:02

Skrevet 24 april 2013 - 12:02

den induserte spenningen motsetter seg envær feltforandring,
dette er en lov
og kan vel si det samme om alt nytt,
men etter en stund så blir jo folk vandt til dette,
Pain is temporary, honor lasts forever.
Skrevet 24 april 2013 - 12:05

Jeg blir aldri vant til kontrastløs tekst som er kun lesestress!
Ille var det verre og før blir det nå!
Dette innlegget har blitt redigert av Tordy: 24 april 2013 - 12:06
Skrevet 24 april 2013 - 15:33

Fint at det kommer litt ulike meningen frem.
Så langt jeg kan huske er det ikke en oppgradering medlemmene har vært fornøyd med, men det har fort kommet seg og etetrhvert har man blitt enige om at forumet er bedre. Denne gangen er det vesentlig flere fornøyde enn ved noen tidligere oppgradering, så jeg tror dette blie veldig bra etterhvert.
Denne oppgraderingen inneholder ekstremt mange nye forbedringer. Så kan man være enig i at det kanskje kan være noe mer kontrast i noe av teksten. Dersom noen logger det som en fordberingsmuliget så vil helt sikkert Sjabby se på det.
Bildealbumet er nå ferdig oppgradert forresten og i løpet av kvelden så håper vi at det er på plass en forbedret forside. Deretter vil det komme noen endringer i tekstfarge kanskje om vi ser det er et problem, noen nye tjenester vil etterhvert komem til og litt annet.
Mye spennende skjer på Asiaforum.no, og jeg er helt overbevist om at dere alle etterhvert vil synes dette er en kraftig forbedring .
Skrevet 24 april 2013 - 15:58

Få inn kontraster, dette er håpløst.
Men kanskje dere er ute etter kun ungdommer?
Skrevet 24 april 2013 - 15:59

Skrevet 24 april 2013 - 18:13

Skrevet 24 april 2013 - 19:13

Skrevet 24 april 2013 - 19:35

Synes siste fra forumet bör ligge lengst til venstre - nyheter på midten - og lengst til höyre bör Reisebrev ligge over hotellbooking.
Skrevet 24 april 2013 - 21:41

Den dårlige kontrasten gjør det slitsomt å lese, noe som igjen gjør at jeg nå må innskrenke til kun å lese de innleggene som fanger mest.
er det De hadde tenkt å gjøre, men IKKE har gjort!
Skrevet 24 april 2013 - 22:56

TEST 123 TEST
Funker jo å få opp kontrasten
Dette innlegget har blitt redigert av MrBlue: 24 april 2013 - 23:02
Blue here, Blue there, Blue everywhere
!
Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF
![]() |
![]() Stipend til videregående til Konemors Datter.Startet av sandiman, 20 juli 2018 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() forsiktig- advarselStartet av bamse1962, 26 april 2018 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Her er de ti billigste byene i verden:Startet av pelle, 31 mars 2018 |
|
![]() |