Gå til innhold

Foto

Teddy TV søker kvinne eller mann!

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
23 svar til dette emnet

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

artig med statestikk,  har aldri sett eller brukt rumpesprit, men i hinnedager var det mye himkok, ja  (kaffidoktor)  

ingen har klart og måle omfanget, men tar en  forbruket av sukker og gjær  så hadde hvær nordmann spist 20 winerbrød om dagen,  

ere rart vi er kjukke i hue  :smile:)

Og da må en ta med alle som ikke spiser wienerbrød... :smile:

Ellers ønsker jeg Teddy tv lykke til med prosjektet, og at de finner tilstrekkelig med folk som er interesserte i å være med på dette, som kan bli et interessant fokus på dette fenomenet - og denne Simen er jo en profilert fyr fra undeholdnings-tv og akademiker.

Litt pussig at Thaier og asiater drikker såpass mye alkohol om dette biologiske problemet er så fremtredende.

torasap

torasap

Medlem

• Medlemmer
  • 16 783 Innlegg:

Det finnes mange måter å måle alkoholforbruk på. En vanlig måte er å se hvor mye alkoholskatt staten får inn. I Thailand fungerer nok dette dårlig pga hjemmebrenning er såpass vanlig på landsbygda. Det kan også gå motsatt vei; jeg husker at Sverige måtte se bort fra omsetningen ved en del polutsalg ("bolag") ved norskegrensen da de skulle beregne hvor mye svenskene drakk, nettopp fordi det var en overvekt av nordmenn som handlet på akkurat de stedene.

Dette innlegget har blitt redigert av torasap: 13 august 2013 - 19:07

For øvrig mener jeg at Kartago bør ødelegges

01110100 01101111 01110010 01100001 01110011 01100001 01110000

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

syntes at teddy tv er spekulative, og hopper til konklusjoner, og betale en"skuespiller"500 noks" er for kjipt og hele opplegget stinker av statstøtte,

men er folk så snåle at di vil bli med pådetteså velbekomme,deter ingensensasjon, de thaier jeg har drukket sammen med tåler like mye som meg om ikke mere,

makan til bondefangeri bure vi ha oss frabedt?

kaller  tvselskapet for gjerrig pumper,spekulative , som skal ha kulturstøtte på et manus de harsnekra sammen uten holdepunkter!

blir forbannet avslik bondefangeri, og tullete manus uten grobunn i virkligheten

haren 2 o promille så er dritings om en er thai eller germaner,,

synes ikkeat fora burde bry seg om slikt i det hele tatt for dette er spekulatift i mine øyne!

thailand er ikke en gjeng ostebonder, og de skalbetales etter  nordiske rater,

noeså frekt!!!!!!

Pain is temporary, honor lasts forever.

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

He-he. Den satt i siksringsboksen, Tjuvhans ! :smile:

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Norge

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere