Gå til innhold

Foto

Neste stopp Filippinene

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

GLÅMDALEN: Med privat speedbåt tok de fire Kongsvinger-jentene seg fra øy til øy.

Fire uker i Thailand er nå over for Kongsvinger-jentene Rebecca Münster, Fride Hedin, Anna Stampen og Ine Sletbakken.
Jentenes reise jorda rundt nser slik ut: Cape Town, Johannesburg, India, Thailand, Filippinene, Australia, Hawaii og New York.

I april kommer et nytt reisebrev, denne gangen fra Filippinene. I mellomtiden kan du følge bloggen deres her!

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:
Hehe, Husker for en par år tilbake, satt og slappet av på viktoria hotel i Penang, Malaysia.
Snakket med en greker, da selvfølgelig på engelsk.
Inn kommer 8 jenter, studenter fra et universitet i agderfylkene, de satte seg ned i resepsjonen sammen med oss.
De var i Asia for å studere religion, med støtte fra den norske stat, naturlighvis.
De var en temmelig frittalende gjeng, da de nok ikke ventet at deres nærmeste "nabo" var norsk.
Tror jeg lærte mere om jenters sexualbehov på den halvtimen enn jeg har gjort både fær og senere i livet.
Det var en sprutrød gjeng som etterpå forsto at jeg var nordmann, og hadde forstått alt de sa.
KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere