Gå til innhold

Foto

Stolt ordfører ba Thai-damene ta vare på hverandre

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:

Ordfører Bent Inge Bye var blant gjestene da Den Thailandske Kvinneforening holdt veldedighetsfest på samfunnshuset i Mjøndalen lørdag kveld. Han ba Thai-damene ta godt vare på hverandre – for ikke alle blir like godt behandlet av sine menn.

Nærmere 300 gjester fra hele Østlandet var samlet til fest, og ved siden av ordføreren, var gjester som ambassaderåd Pannabha Chandraramyra fra den Kongelige Thailandske ambassade i Oslo – med følge. Ambassaden er ikke stor med kun fire ansatte fra Thailand i tillegg til støttefunksjoner, men likevel et meget kjærkomment besøk for kvinnene i foreningen. Les mer >>>

joika

joika

Medlem

• Medlemmer
  • 2 007 Innlegg:
Det er heller ikke alle thaidamer som behandler sine norske menn bra, din superdust av en ordfører!

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:
Lite klok uttalelse, og enda mer betenkelig om dette er noe han har brukt tid på å forberede - fyren får nok aldri jobb innen diplomatiet.....Postet bilde

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Lite klok uttalelse, og enda mer betenkelig om dette er noe han har brukt tid på å forberede - fyren får nok aldri jobb innen diplomatiet.....Postet bilde

Men ordføreren har jo helt rett. Skal det være forbudt å si det ?

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:

Bare på asiaforum.

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Bare på asiaforum.

Det gjelder å ta på seg skylappene og ellers leve opp til fordommene,......:mellow:

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Når jeg tenker meg om så var det egentlig ikke så dumt, for da jeg var og besøkte et thai-norsk ektepar klarte jeg ikke la være å rose ham for at han ikke banka kona si, og at det var fint å se at de tok så godt vare på hverandre....

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Det gjelder å ta på seg skylappene og ellers leve opp til fordommene,......:mellow:

Om jeg skulle gifte meg ville det neppe være lurt å ha deg som forlover, som skulle holde tale......:huh:

torasap

torasap

Medlem

• Medlemmer
  • 16 783 Innlegg:

Det er heller ikke alle thaidamer som behandler sine norske menn bra

Det er alltid flere sider av en sak. På samme måte som man kan lure på hvordan ekteskap kan oppstå mellom en vakker pike med mastergrad fra rismark-universitetet i Isaan og et uføretrygdet fyllesvin fra Skandinavia, så er det påfallende hvordan normale, oppegående nordmenn finner kjærligheten med utspekulerte barhorer fra Pattaya.

For øvrig mener jeg at Kartago bør ødelegges

01110100 01101111 01110010 01100001 01110011 01100001 01110000

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:
Jeg har det i allefall topp med min kjære kone

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Jeg har det i allefall topp med min kjære kone

Det er jo fint, men det ordføreren lurte på var om din kjære kone har det bra sammen med deg...;)

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 535 Innlegg:
Kynisk som jeg er til slike taler, så ble jeg ikke fanget inn av denne rosenrøde talen. Men ordføreren fikk sikkert pluss i "karakterboka". Hvem var egentlig ordfører stolt av? Området han "styrer så flott", er jo heldigvis fritt for rasefrykt. Eller kun selvskryt og fin propaganda i avisene? Vel han skrøt av thaiene, men jeg undrer jeg.Postet bilde Pen ramme rundt det var det i alle fall.Postet bilde

A.H.

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

Det er jo fint, men det ordføreren lurte på var om din kjære kone har det bra sammen med deg...;)

Ja regner med det, hun har jo opphold nå og kan flytte når som helst, men bor med meg.;)

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Om jeg skulle gifte meg ville det neppe være lurt å ha deg som forlover, som skulle holde tale......:huh:

He-he. Si ikke det, :)

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Norge

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere