Gå til innhold

Foto

For de motor interesserte, F1

- - - - -

• Please log in to reply
33 replies to this topic

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:
Ja så ble det seier for Ferrari og Alonso igjen på søndag. Spesielt å se Kimmi og Schumi på pallen også. Alle tre (tidligere) Ferrari førere på pallen. Høydare! Har vært på tur 4 ganger til Barcelona og ikke vært på race, Kuala Lumpur og Singapore, kun mannen min som dro på race, mens jeg shoppet til gullmedalje. Nå er turen kommet for meg også, og til september blir det mitt første F1 race i Milano. Gleder meg som et barnPostet bilde Sønnen har jo hatt Ferrari utstyr siden han var 1 år, så ikke vanskelig å vite hva vi heier på.. Ferrari tråbil, Ferrari elbil, Ferrari akebrett, Ferrari kjøredresser, den bruker han når han kjører gokart ( egen gokart og må vite..)Glemte Ferrari motorsykkel, hadde det vært Ferrari ATV hadde han hatt det og men det var det ikke så han fikk en vanlig en... Sånn er det med gutter og motor.... Altså mannen min.. Men det er kanskje pga pitt babene som gjør gutter interessert i motorI ung alder? De liker det de eldre gutta også da...
Heldigvis er det mye Ferrari effekter å få kjøpt på Paragon, uten motor også Postet bilde
  • 0

cortinaman

cortinaman

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1.009 Innlegg:
Hvis du aldi har vore på F1 har du noko å sjå fram til, det pirrer alle sanser. Husk ørepropper.

Pit babes er jo hyggelig krydder, men tviler på at det er grunnen til at interessen fanges i første omgang.
  • 0
--------------------------------------------
dark humour appreciation group
--------------------------------------------

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 12.372 Innlegg:

Hvis du aldi har vore på F1 har du noko å sjå fram til, det pirrer alle sanser. Husk ørepropper.

Pit babes er jo hyggelig krydder, men tviler på at det er grunnen til at interessen fanges i første omgang.

F1 er gøy og gir adrenalinsjokk. Langs banen er det biler, spenning og stemning som teller, Pit Babs kan man ta med hjem efterpå. Så det stemmer det. Biler kommer først på dagen. Babes kommer senere, når man skal legge seg.Postet bilde

A.H.
  • 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340755162[/url]' post='514398']
F1 er gøy og gir adrenalinsjokk. Langs banen er det biler, spenning og stemning som teller, Pit Babs kan man ta med hjem efterpå. Så det stemmer det. Biler kommer først på dagen. Babes kommer senere, når man skal legge seg.Postet bilde

A.H.

For meg har biler bare vært et fremkomstmiddel, ikke så interessert ellers. "å du har kjøpt deg en ny hvit bil..." mer på det nivået, selv om jeg selvfølgelig synes noen merker er stiligere enn andre. (sier kanskje seg selv at jeg ikke kjører bil) Men F1 har jeg fått sansen for. Etter å ha sett og hørt i Monaco, og bare hørt lydene fra gatene i Singapore blir det moro å faktisk se det live på bane. Så får jeg ta med mannen min hjem å legge ossPostet bilde
  • 0

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 12.372 Innlegg:

For meg har biler bare vært et fremkomstmiddel, ikke så interessert ellers. "å du har kjøpt deg en ny hvit bil..." mer på det nivået, selv om jeg selvfølgelig synes noen merker er stiligere enn andre. (sier kanskje seg selv at jeg ikke kjører bil) Men F1 har jeg fått sansen for. Etter å ha sett og hørt i Monaco, og bare hørt lydene fra gatene i Singapore blir det moro å faktisk se det live på bane. Så får jeg ta med mannen min hjem å legge ossPostet bilde

IKKE glem å kjøpe ting til gutten din. Er sikkert mye fint å få kjøpt. Kos dere skikkelig. Det ER gøy og adrenalinkikket kommer.Postet bilde

A.H.
  • 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340779752[/url]' post='514436']
IKKE glem å kjøpe ting til gutten din. Er sikkert mye fint å få kjøpt. Kos dere skikkelig. Det ER gøy og adrenalinkikket kommer.Postet bilde

A.H.

Å ja, Nye Ferrari sko er på lista, og sikkert mye annet som skal kjøpes. Men under 3 uker til vi er i Thailand, så regner med at det blir en del Ferrari innkjøp der også ( ikke fake) siden vi skal feriere i 4 uker. Men tror jeg kommer til å synes det blir helt "konge"Postet bilde
  • 0

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5.746 Innlegg:
Ja F1 følger jeg med på. Har vært å sett på 2 løp. Satt den ene gangen på start linje og følelsen av lukt og lyd er utrolig. Srarten når de rusa motorene dirra det i lufta. Helt utrolig.
  • 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340786762[/url]' post='514456']
Ja F1 følger jeg med på. Har vært å sett på 2 løp. Satt den ene gangen på start linje og følelsen av lukt og lyd er utrolig. Srarten når de rusa motorene dirra det i lufta. Helt utrolig.

Hvor var du på race?
  • 0

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5.746 Innlegg:

Hvor var du på race?

Silverstone i England og Monaco
  • 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340795923[/url]' post='514476']
Silverstone i England og Monaco

I England kan man prøve kjøre tidligere formel 1 biler på bane, det tror jeg hadde vært noe for min mann. I Monaco så jeg grand prix historique, veteran formel 1 biler.
  • 0

Homer

Homer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1.525 Innlegg:
Snart kan F1 komme til Thailand.

Night race being planned for Thailand Grand Prix Postet bildeJun.22 (GMM) If Thailand joins the F1 calendar in 2014, the southeast Asian country’s grand prix could be staged under lights, it has emerged.

Thailand made its intentions clear recently by successfully bidding to host this December’s end-of-season Race of Champions, and talks have also taken place about bringing Formula One to the country.

“Our discussions with Bernie Ecclestone have gone smoothly. We expect to get rights to host a grand prix from 2014 onwards,” Kanokphand Chulakasem, governor of the Sports Authority of Thailand, said recently.

http://www.yallaf1.c...and-grand-prix/

• 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340812171[/url]' post='514535']
Snart kan F1 komme til Thailand.

Night race being planned for Thailand Grand Prix Postet bildeJun.22 (GMM) If Thailand joins the F1 calendar in 2014, the southeast Asian country’s grand prix could be staged under lights, it has emerged.

Thailand made its intentions clear recently by successfully bidding to host this December’s end-of-season Race of Champions, and talks have also taken place about bringing Formula One to the country.

“Our discussions with Bernie Ecclestone have gone smoothly. We expect to get rights to host a grand prix from 2014 onwards,” Kanokphand Chulakasem, governor of the Sports Authority of Thailand, said recently.

http://www.yallaf1.c...and-grand-prix/

Blir det nattrace i Bangkok, må vi bare dra. Det var gode nyheterPostet bilde
  • 0

Homer

Homer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1.525 Innlegg:

Blir det nattrace i Bangkok, må vi bare dra. Det var gode nyheterPostet bilde

Ja,jeg kommer til og lete med lupe etter hotel som vil ha god utsikt :rolleyes:
  • 0

Rolf12

Rolf12

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 455 Innlegg:
Milano ja, ikke daarlig. Saa selv mye paa formel1 foer 1994...Ayrton Senna var min helt. Hadde nesten taarevaate oeyne av noen av hans manoevre og svinger, hehe. jaja, artig med noe som laater tror jeg... lyden fra bilene er det vel noen de fleste gutter liker, og akkurat da er pit-babene glemt tror jeg :)

Dette innlegget har blitt redigert av Rolf12: 27 juni 2012 - 17:08

• 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340812825[/url]' post='514542']
Ja,jeg kommer til og lete med lupe etter hotel som vil ha god utsikt :rolleyes:

Ja det er det vel godt utvalg av, men de blir fort booket. Når vi skulle til Singapore var vi sent ute, og bestilte 9 mnd i forveien. Da var det nesten umulig å få hotell, itillegg hadde de lagt på prisene enormt. Stort sett ganget romprisen 4 ganger.
Vi kunne få fire netter til 34 000 nkr på et lite 3 stjerners hotell.

• 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340812974[/url]' post='514544']
Milano ja, ikke daarlig. Saa selv mye paa formel1 foer 1994...Ayrton Senna var min helt. Hadde nesten taarevaate oeyne av noen av hans manoevre og svinger, hehe. jaja, artig med noe som laater tror jeg... lyden fra bilene er det vel noen de fleste gutter liker, og akkurat da er pit-babene glemt tror jeg :)

Motorlyder tror jeg alle gutter liker, fra de er bittesmåPostet bilde
  • 0

Rolf12

Rolf12

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 455 Innlegg:
Det er jo mye bra motorsport i Norge ogsaa, og naar det gjelder gatebiler saa har jo bla bmw treff vaert aar, var paa Rudskogen aa saa dem en gang i action. Ellers er jo gatebil.no ganske kjent og hvis man lengter etter lyd og lukten av svidd gummi saa anbefaler jeg aa gaa paa et stevne

Ellers saa fant jeg denne videoen i min favorittliste... hmmm. Der er skikkelig LYD

• 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:

1340814401[/url]' post='514548']
Det er jo mye bra motorsport i Norge ogsaa, og naar det gjelder gatebiler saa har jo bla bmw treff vaert aar, var paa Rudskogen aa saa dem en gang i action. Ellers er jo gatebil.no ganske kjent og hvis man lengter etter lyd og lukten av svidd gummi saa anbefaler jeg aa gaa paa et stevne

Ellers saa fant jeg denne videoen i min favorittliste... hmmm. Der er skikkelig LYD

Tror jeg holder meg til F1, ellers så kjøre sønnen gokart, bla på Rudskogen..Postet bilde
  • 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:
Satte på lyden, og mannen min kjente igjen hva det var, musikk i hans ørerPostet bilde
  • 0

Asiagirl

Asiagirl

Medlem

• Medlemmer
  • 601 Innlegg:
Litt dårlig Internett her i Milano, men prøve igjen å skrive.I dag blir det Formel 1race på Monza og glede meg til min første gang å oppleve det live.Har vært å sett på trening og kvalik, og den opplevelsen å høre og se en formel 1 bil live, er helt utrolig.Blir nok utrolig å se, ikke minst høre, når 24 biler starter opp. Været har vi vært heldig med denne uken også fra 28-34 grader.Milano er en flott by, ikke sett noe av Monza annet enn banen.Barnefamilier og alle type mennesker er for å se på racet. Banen er stor og med mange parker som folk har picnic i.Er ellers lite sportsinteressert, men dette var gøy! Vrrooooom..
  • 0

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere

Våre samarbeidspartnere: