Med sin urnorske energidrikk Trollfjord Natural Energy ønsker Fredrikstad-guttene Simon Delpino Ledang (30) og Fredrik Samuelsen (26) å konkurrere mot giganter som Red Bull, Battery og Burn.
Energidrikker er i vinden, og i butikkene florerer det av forskjellige merker.
I april i fjor fant Simon Delpino Leidang og Fredrik Samuelsen ut at de var lei av å jobbe på lager. Planen var først å importere Red Bull fra Thailand, men så kom de opp med idéen om å lage en egen energidrikk.
Simon og Fredrik utfordrer thailandske Red Bull
Started by westendman, jun 19 2012 23:02
Skrevet 19 juni 2012 - 23:02
– Vi ønsket å lage en erkenorsk energidrikk, forteller de to gründerne.

Se saken i Fredrikstad Blad >>>
Click here to view the article
Skrevet 19 juni 2012 - 23:05
Du snakker om å gjøre det en drømmer om!
Thumbs up og lykke til
Thumbs up og lykke til
Skrevet 19 juni 2012 - 23:15
Skrevet 20 juni 2012 - 02:04
Godt at noen har tiltakslyst og satser.
A.H.
A.H.
Skrevet 20 juni 2012 - 07:52
Og folk lurte på hvor det ble av FredrikS...?
Lykke til og Gi Gass sier jeg!
Lykke til og Gi Gass sier jeg!
Skrevet 20 juni 2012 - 08:49
Det var han, ja. Syntes det ligna. Lykke til!
Skrevet 20 juni 2012 - 10:48
Er dette like bra tilsetning i whisky og cola som thailandske Red Bull(Krateng daeng) ,M150 og lippovitamin så vil nok undertegnede bli en kunde på dette,ønsker lykke til med satsingen
Skrevet 20 juni 2012 - 12:09
Når jeg er på 7/11 i Thailand og skal kjøpe power-drink, er det vanskelig å bestemme seg. Utvalget er mildest talt overveldende.
Men for all del: lykke til.
Men for all del: lykke til.
Skrevet 20 juni 2012 - 12:20
Ja lykketil med dette. Har det kommet i noen butikk ennå? Vil prøve den med å blande med vodka.
Skrevet 20 juni 2012 - 17:45
Lykke til....bra design/konsept,det finnes altså unge folk som har gründersjelen i orden......FLOTT !!!
Skrevet 20 juni 2012 - 19:02
linken er at de først tenkte å importere fra thailand?
Skrevet 20 juni 2012 - 19:18
Ja lykketil med dette. Har det kommet i noen butikk ennå? Vil prøve den med å blande med vodka.
Troll drikken trenger ikke Vodka søl for å bli bedre i smak eller for virkningen sin skyld. Må ikke ødelegge godt drikke med sprit mann.
Skrevet 20 juni 2012 - 19:23
Troll drikken trenger ikke Vodka søl for å bli bedre i smak eller for virkningen sin skyld. Må ikke ødelegge godt drikke med sprit mann.
jeg liker rød burn med vodka. Ville ha prøvd denne med vodka også. Ditt valg om du vil drikke den rein og mitt valg om jeg vil prøve med vodka.
Skrevet 20 juni 2012 - 19:24
linken er at de først tenkte å importere fra thailand?
Ja leste det. Hadde nok ikke gått for her er det ikke lov med det koffein nivået.
Skrevet 20 juni 2012 - 21:41
ja sikkert, men jeg bare stusset på om dette er interresant på et reiseforum for asiaJa leste det. Hadde nok ikke gått for her er det ikke lov med det koffein nivået.
http://no.wikipedia.org/wiki/Red_Bull
Skrevet 20 juni 2012 - 22:55
helt klart et produkt jeg vil kjøpe, har fått litt kick pá burn i det siste, digg å være like våken som kaffedrikkere ,)
Skrevet 20 juni 2012 - 23:10
Se her ja... 
Tusen takk for ALLE lykke ønskninger.
Det trengs, for det er overhodet ingen enkel bransje å begi seg inni, men med "guts", vilje og gode kontakter så skal det ordnes det som alt annet.
Les godt på burken før dere evt setter igang å drikke, pass på hjertet da den inneholder godt med koffein og urter.
Tusen takk for ALLE lykke ønskninger.
Det trengs, for det er overhodet ingen enkel bransje å begi seg inni, men med "guts", vilje og gode kontakter så skal det ordnes det som alt annet.
Les godt på burken før dere evt setter igang å drikke, pass på hjertet da den inneholder godt med koffein og urter.
Jeg kommer når jeg kommer, og hvertfall ikke før!
Skrevet 20 juni 2012 - 23:34
Skrevet 21 juni 2012 - 05:36
Mente nok jeg hadde sett bildet av det glade fjes før. Håper du får litt tid til forumet også. Lykke til vidre.
A.H.
A.H.
Skrevet 21 juni 2012 - 13:51
Ja,litt kanskje,men blir utrolig lange dager og mye å gjøre. Men 6 mnd bør det vel ikke gå mellom hver gang.
Takk for det,har troa på at dette vil bli suksess.
Takk for det,har troa på at dette vil bli suksess.
Jeg kommer når jeg kommer, og hvertfall ikke før!
0 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere

Logg inn »
Registrer deg

Til toppen