Gå til innhold

Foto

internett

- - - - -

• Please log in to reply
87 replies to this topic

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 430 Innlegg:

Når det gjelder modem/router:

Da jeg hadde 3BB, skjedde det er par ganger at routeren glemte påloggingen min, altså måtte jeg skrive inn brukernavn/passord. Da fikk jeg beskjed av 3Bb at routeren ikke skulle slås av, siden den faktisk kunne glemme påloggingen. Dette skjedde med et par av mine kompiser også, og etter at de også sluttet å slå den av, ble det slutt på det problemet.

Nå bruker jeg AIS, som ikke bruker samme påloggingsopplegg, men til dags dato, er min router kun avslått når strømmen her er borte, ellers er den på. Aldri hatt noen problemer av noe slag. Skulle nettet bli ustabilt, så restarter jeg routeren, og det kan kanskje skje en gang i mnd eller noe sånt.

Så jeg anbefaler faktisk at man lar den stå på, og da heller tar en restart hvis nødvendig.

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

AFerDØD

AFerDØD

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 475 Innlegg:

AIS er best når det gjelder Internet og faktisk TV..

Problemet er å betale ettersom man ikke kan gjøre det ved feks 7/11, man må til ett kundesenter..bruk internet bankbetaling hvis man har, på telefon eller tablet..

Problemet med TrueMove er at det er veldig ustabilt når det regner osv..ustabilt ofte er min og mange andres erfaringer..og det ser ut til å bli dårligere og dårligere av en eller annen grunn..

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 1 188 Innlegg:
Har forstått slik at d er navnet på kommuneadministrasjonen.
Holder til rett over vegen og ansatte frekventerer ofte svigermors butikk.
Så får håpe d er rett da :-) :-)

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 430 Innlegg:

AIS er best når det gjelder Internet og faktisk TV..

Problemet er å betale ettersom man ikke kan gjøre det ved feks 7/11, man må til ett kundesenter..bruk internet bankbetaling hvis man har, på telefon eller tablet..

Problemet med TrueMove er at det er veldig ustabilt når det regner osv..ustabilt ofte er min og mange andres erfaringer..og det ser ut til å bli dårligere og dårligere av en eller annen grunn..

Skal da kunne betale til AIS via 7/11. Kan riktignok ikke finne ikonet for 7/11 på regninga, men du kan uansett betale i alle banker.

โชคดี

AFerDØD

AFerDØD

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 475 Innlegg:

Skal da kunne betale til AIS via 7/11. Kan riktignok ikke finne ikonet for 7/11 på regninga, men du kan uansett betale i alle banker.

Nei..AIS kan ikke betales på 7/11 kiosken..men det er kanskje avhengig av hvor i thailand man er hvor betalingsløsningene er færre eller dårligere....i BKK, glemt det..

Harald H

Harald H

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 047 Innlegg:

Det henger AIS plakater rundt om i Hua Hin, der ser det ut til de er en god del rimeligere enn 3BB?

Og hvordan er det med service?

:smile:

Luyou

Luyou

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 037 Innlegg:

Denne gangen kjøpte vi DTAC Happy Tourist 4Mbs Internett 30 dager for 399thb+»montering og sim», totalt 600THB.

Og etter å ha delt internettet på to og brukt 6GB på en uke så er vi superfornøyd.
Har som oftest 4G kobling, så hastigheten er ok, også til å streame norske NRK nyheter

I tillegg så bruker jeg NordVPN, men her er jeg bare fornøyd i Norge og superfornøyd i LOS.
Må dog av og til bytte server på grunn av høy belastning.
Belastningen ser jeg på NordVPN programmet og det er enkelt.

Det var dagens reklame ;)

...
¨¨¨\-/¨¨¨ Lǚyóu ¨¨¨\-/¨¨¨

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 430 Innlegg:

Det henger AIS plakater rundt om i Hua Hin, der ser det ut til de er en god del rimeligere enn 3BB?

Og hvordan er det med service?

:smile:

Hvordan prisen på 3BB er nå vet jeg ikke, men har ingen ting negativt å si om AIS verken på pris, hastighet (har 50/10) eller service, samt tilgjengelighet (hittil på litt over ett år hatt 1 utkobling på dagtid, og stabil på 45-50 mbps hele døgnet). Service har jeg ikke hatt så mye kontakt med, men de gangene fruen har snakket med de, har de vært veldig behjelpelige.

Så jeg kan sterkt anbefale de.

โชคดี

Also tagged with one or more of these keywords: Thailand

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere