Gå til innhold

Foto

Muslimer kidnapper og tvangskonverterer hinduer i Pakistan

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
47 svar til dette emnet

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:

Vil du ikke, så skal du: http://www.abcnyhete...erterer-hinduer
En skikkelig fristelse skal man ikke la gå fra seg. Det er ikke sikkert den kommer igjen!

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:
Det her skulle vært loven! Religion by location, ingen diskusjon, slik er det bare! Religions frihet, for noe tøys og tull

[attachment=33389:religion by location.jpg]
Redigert signatur

PanGei

PanGei

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 5 080 Innlegg:
Ved nærmere ettersyn synes de fleste rekigioner å være temmelig sammenfallende. Geografi, eller kultur om du vil, gir ulike utslag. Så, uansett hvor du er født så innpodes du en kode for å leve et anstendig liv, men geografien medfører ulike kulturelle tilpasninger.

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:
Mennesker har reist i mange tusener av år, og videreformidlet ideer, tanker og filosofier som har vært under utvikling. Det er ikke værre enn at noen er HA og andre er Bandidos! Same same but different. Tilhørighet og stammementalitet "oss mot dem", og andre rister på hodet og ikke helt forstår greia deres. Men alle er vel enige om at det egentlig i bunn og grunn strides om terretorier og markeder.

Dette innlegget har blitt redigert av Phayam: 24 april 2012 - 19:04

Redigert signatur

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Mennesker har reist i mange tusener av år, og videreformidlet ideer, tanker og filosofier som har vært under utvikling. Det er ikke værre enn at noen er HA og andre er Bandidos! Same same but different. Tilhørighet og stammementalitet "oss mot dem", og andre rister på hodet og ikke helt forstår greia deres. Men alle er vel enige om at det egentlig i bunn og grunn strides om terretorier og markeder.

Ja da sier vi det sånn....:lol:

:hoho:

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Ved nærmere ettersyn synes de fleste rekigioner å være temmelig sammenfallende. Geografi, eller kultur om du vil, gir ulike utslag. Så, uansett hvor du er født så innpodes du en kode for å leve et anstendig liv, men geografien medfører ulike kulturelle tilpasninger.

De kulturelle "tilpassningene" som er geografisk betinget,medfører at i ulike geografiske steder har en til dels meeeget ulikt
forståelse for "å leve et anstendig liv"....mildt sagt!

Det som er et anstendig liv for en person,er absurd for en annen fra et annen sted....avisene er beste læremiddel i dette tema.Blod

og bomber imot de "vantroe"..........måtte gud forby en viss religion!!

:hoho:

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

De kulturelle "tilpassningene" som er geografisk betinget,medfører at i ulike geografiske steder har en til dels meeeget ulikt
forståelse for "å leve et anstendig liv"....mildt sagt!

Det som er et anstendig liv for en person,er absurd for en annen fra et annen sted....avisene er beste læremiddel i dette tema.Blod

og bomber imot de "vantroe"..........måtte gud forby en viss religion!!

Hvis det finnes et snev av rettferdighet, måtte han eventuelt forby to religioner.
Men det det strider jo mot menneskerettighetene. B)

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:
begge parter bomber, dreper, lurer og utnytter så ingen er fri for skuld
Redigert signatur

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:
En må bare innse at den ene religionen kommer til å styre over 3 kontinenter innen kort tid, relativt sett. Så får en bare prøve å finne smutthull for å unngå det eller konvertere selv.
En skikkelig fristelse skal man ikke la gå fra seg. Det er ikke sikkert den kommer igjen!

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:
Religionen er ikke bare et opium for folket med verre heroin for de hvite protestantene som gikk i ærend for hærtugen av bremen og martin luther , han var forøvrig sinnsyk, vi nordmenn er hedninger tvangspålagt katolismen hjalp den katolske kirke og kristne europa for senere og løøpe den stortyske hertugen av bremen, og protustere mot katolismen, som er en mye bedre religion en lufattige av tradisjoner som protostantene er, vi ble ranet kirkene brent for historije,alt for forsvant da de protestantiske korstog gjorde sin anmars i de nordske land, for og berike økonomisk den protestanske tro.

normeen er det værste folkeslag på denne jord til og annektere haver og gå i ærend for gale matiser i europa. biblen omskrives ettervert som det paser oss, på tide og skrive den om gjen, vi prektige håvodige nordmenn som kan dømme alle og envær med blodige hnder, naive er er den nordiske utblandte sekt, det er ingen rase i norden bare en jeng med bastarer, og vi er en blanding av det hele medøyne hår i alle farger.

muhamed var en kriger ikke en helgen, men ble det ettervert som historien skred fram, idag er piligrimsferder til mekka verdens beste butikk, fra ett folkeferd så galne at de har glemt både shia og sunni muslimenes tro,mohamed ble helgen 200 år etter sin død fordi han klarte og holde medina. han er ingen helgen, men en krigsherre, og vi nordmenn veit jo det meste men glemmer våre forfedres raseblanding, og nå blander vi oss med buddister og katlikker i sydamerka og på philipinene uten og nøle.

vi er en stor splittet nasjon som bor over den ganske klode fra sørishavet til norise fra øst til vest,

og klarer ikke engang på berget og få utvist en halvgal eller gal mulla krekar,

dansen rundt olje brønnnene er gått os langt i hodet
1,3 milioner nordmenn reiser utenomlands på vinterferje og oppfører oss som vi er den hellige ånds utvalgte, bilmekanikre elektrikre snekkere er milionærer på ferje sammen med fiskre og annet, alikavel så leier vi inn de samefagfolka ute ja her i thailand for glandsbilder, en nasjon i oppløsning, som yngler massemordre.

https://www.youtube....be_gdata_player

Dette innlegget har blitt redigert av tyvhans: 24 april 2012 - 22:23

Pain is temporary, honor lasts forever.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:
den hvite man har skapt og ødelagt moder jord, og hva hadde vi i vietnam og gjøre og hva har vi i midøsten og gjøre, hva med balkan??????

Dette innlegget har blitt redigert av tyvhans: 24 april 2012 - 22:11

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:
Det er ihvertfall en kultur som for oss heller over til ukultur. En får bare trekke på smilebåndet til det som skjer i Pakistan. Synd for jentene, men fint for de som drar fordeler av det.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Det er ihvertfall en kultur som for oss heller over til ukultur. En får bare trekke på smilebåndet til det som skjer i Pakistan. Synd for jentene, men fint for de som drar fordeler av det.

pakistan er som bibel beltet på sør vestlandet,med hauger av sekter som, sloss for kollekten, som lensmann og prest i norge nå er det sigbjørn og statsviterne,

vi er noen merklige folk vi inføte nordmenn, ikke vet jeg hvor slekta mi kommer fra , men er vel halft mongol som de fleste

utnom flyttsamene da som er urbefolkningen.

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:
Beundringsverdig at enkelte tyr til hva som skjedde i gamle dager for å dekke over hvor galt det er med voldtekter hvor unge jenter blir dopet ned, voldtatt og deretter tvangsgiftet som en del av politikken som føres for å få alle til å bli såkalt rene sjeler

Buakow

Buakow

Medlem

• Medlemmer
  • 413 Innlegg:
Ateisme er hva om skjer når folk begynner å bruke hodet i stedet for å lese skriftene. Vi er alle født ateismer, og vi er det til kulturbetinget overtro blir tredd ned over huet vårt.

Det finnes ingen som er født som kristne, muslimer eller jøder. Det finnes bare mennesker som har blitt DRESSERT til å tro at de er kristne, muslimer eller jøder. Men i utgangspunktet er de født frie, selvstendige, nysgjerrige og selvstendige - helt til religionen ødelegger dem.

Ateisme er bare evnen til å stille kritiske spørsmål, og være nysgjerrig. Selvfølgelig er det overtroens største trussel

Sikkert flere som lurer på hva jeg er da ? :)

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:
Em ortodogs

Ateisme er hva om skjer når folk begynner å bruke hodet i stedet for å lese skriftene. Vi er alle født ateismer, og vi er det til kulturbetinget overtro blir tredd ned over huet vårt.

Det finnes ingen som er født som kristne, muslimer eller jøder. Det finnes bare mennesker som har blitt DRESSERT til å tro at de er kristne, muslimer eller jøder. Men i utgangspunktet er de født frie, selvstendige, nysgjerrige og selvstendige - helt til religionen ødelegger dem.

Ateisme er bare evnen til å stille kritiske spørsmål, og være nysgjerrig. Selvfølgelig er det overtroens største trussel

en ortodoks religionshater! dem er det mange av hyklere i fleng som anfekteralt det likter martin luther av,,
tross alt mannen var også en opurtonist som solgte sjela si.
hanslo aldri opp 95 teser på kirkedøra, en bråkmaker for paven i rom,som storstil satte i gang med og avkoliksere deler aveuropa for ogstjele kirkeskattene ogsette opp nye kirker hvor kirkeskattene fra denkatolske eura var stjålet og brent,

1537 er et skammet år i norsk historije da kan en si at egentlig historien som er nedskrevet er virklig,men nåde den som ikke konverte til luthers lære, kaolismen som vi var i i nermere 500 år hadde mye skriftlige nedtegninger, hvor mange kirker martin luther og hans korsfarere brente, hvor mange kvinner som ble kastet til sjøs vites ikke,
katolismen ble forbudt i noge fram til langt inn på 1900 tallet.
katolske navn ble fjernet st, johanes dagen ble omdøpt til st hans mm.

norge har med øvrigheta i hånd samlet inn kirkeskatt ogsattde som ikke kunnebetale i fengsel.

vi har lite og være stolte av og en fattig norges historije som er spekket medsagn og sagar, nå starter vi korstog mot innvandrere uten engang og bruke korset,

ingen kan noe for hvorde er fdt eller hvorde har fått sin barne tro,

menstøtte en borgerkrig i tidligresunni dominerte irak er ok sammemed afganistan,,

nei vi er ikke i krig i følge tidlige statsministre , hvem kan vinne en gerilja krig,?
1 milion russere klarte det ikke, nå stikker vi føttene mellombena og forlater slagmarken værre enden var,

og har terget opp et kontinet av ledende "innsatte statsledre"

nå er det bare saudi igjen som er sunni land, men hvorlenge

religion er noe helvte og diskutere og vi bliraldri aldri enige bare skaper splid opå fora,men jeg følermeg provosert av folk flestsom ikke ser historien i perspektiv.

er palestia og israil nøkklen til helvete nå om dagen mon tro.

burde vi stoppe snart, jeg mener og diskutere barne tren til analfabeter ogalvitene havimperialister

atlanterhavs traktaten har jammen meg strukketseg langt,,,NATO i midt østen ja ja,,, guds eget folk har jo sakt det enten erdu med oss eller mot oss.

hvorfor blir ikke russland også med i nato.
erdet pga den ortodogse kirken. ikke vet jeg

tyrkia er ivertfal ikke det,

men et viktig Nato land som nå skal underlegges det stortyske droømmestyre fra bryssel ja mandatene er jo spesiletdemokratiske
hvor mangeland har flere stemmer?
snakker vi om et foerenet europa. nei vi har en verden som sulter og er på vandring etter bedre kår,de rammer vårt såkalte velferdsdemokrati.

runeli

runeli

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 014 Innlegg:

Vi er nok alle født ateister, men kun kristendommen "tvinger" spedbarn inn i sin religion ved dåp. Kristendommen har gjentatte ganger forsøkt å omvende den muslimske delen av verden ved sine tempelriddere.

For min del så tror jeg at religion er og bør være en personlig ting og ikke øses ut over andre

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 162 Innlegg:

Vi er nok alle født ateister, men kun kristendommen "tvinger" spedbarn inn i sin religion ved dåp. Kristendommen har gjentatte ganger forsøkt å omvende den muslimske delen av verden ved sine tempelriddere.

For min del så tror jeg at religion er og bør være en personlig ting og ikke øses ut over andre

Da var det bedre når Norge ble "kristnet" i vikingetiden da. Alle levende nordmenn, hadde da samme samme tro. Hedningene som holdt på Odin, de ble jo ganske enkelt drept hvis de ikke omvendte seg. Ett land og en relgion. INGEN ble bortført, de stakk fra landet mens de hadde livet i behold. Friheten til å "svømme" eller flykte på annen måte.

A.H.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Da var det bedre når Norge ble "kristnet" i vikingetiden da. Alle levende nordmenn, hadde da samme samme tro. Hedningene som holdt på Odin, de ble jo ganske enkelt drept hvis de ikke omvendte seg. Ett land og en relgion. INGEN ble bortført, de stakk fra landet mens de hadde livet i behold. Friheten til å "svømme" eller flykte på annen måte.

A.H.

hva er nå glt med den norøne gudelære, jeg ser ingen forskell, annet en at hovamål har 134 flere lover,
det var danskene som sluttet og brenne hekser levende på st. johannes dagen den 24 juni i 1770 ble dette slutt på
og dagen le kalt olsok eller sthans, snakker om omskrivning med to do.
er forøvrig enig med runeli,
religion bør være personligt.

men da tema som har splittet fora gang på gang kunne jeg ikke du meg , vi kalde nordiske jevler, men tross alt
vi er et stolt folk og kan være glade for vi har fått vokse opp i norge,

leste det var 10 ganger flere i fengsler i usa en i norge,
vi har en posetiv innvandring de fleste fra sverige ogdanmark snitt så invandrer det rundt40 000 og utvanfrer 30 000 detter er snitt pålangsikt,

kansje de dummeste sitter tilbake isteinrøysa, eller kansje de har funnet lykken blandt sommervin blåsymre og kaldt vær.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Jeg tviler ikke mr K at du er født gudsbenekter, dine første ord var sikkert , det fins ingen gud pappa, og de neste var sitat: bardamer er dårlige koneemner.
Og alt som har kommet i din vei siden har du ignorert.
Heldigvis er de fleste født agnostikere, så derfor er noen tråder her inne er faktisk interressante å følge.
Jeg tror ikke på en sånn kristen gud som har skapt ditten og datten, det har jeg aldri gjort, er ikke prenta inn noen ting, at jeg ble døpt hadde ikke betydning, jeg tok revanse ved å ikke komfirmere meg.
Jeg er litt åpen for at det skal være etteller annet , kanskje gudeskikkelse®
Jeg har sans for margit sandemo , hun setter fantasien igang , det er herlig , leste sagaen om isfolket 3 ganger, x 47 bøker Postet bilde

Så din nest siste linje, den stemmer ikke , en ateist er overhodet ikke nysgjerrig
Tar vi bølgen nå?? Postet bildePostet bildePostet bildePostet bilde

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere