Gå til innhold

Foto

Folketrygden eller privat helseforsikring

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
74 svar til dette emnet

Xin Chao

Xin Chao

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 5 372 Innlegg:

Jaja... så flott for dere realister dere mener å værra da som har så negative ærfaringer med alt at ingenting er til å stole på noen steder av noen ting...

Hvordan kandere tørre å leve om dere er så realister at dere ikke tørr å stole på noe rundt dere... langt mindre på dere sjøl...?

Jeg skal være så elskverdig med deg at jeg gjentar et innlegg fra en annen tråd som du og deltok i. Innlegget ditt er forøvrig søppel uten respekt eller fintfølelse for andre oppegående mennesker med kompetanse og erfaring du desverre ikke har!

Som med de fleste forsikrings-selskap, begynner problemene først når man skal ha noe utbetalt...

Vi har helseforsikring her i firmaet jeg jobber for alle ansatte med familie med ganske høy dekning.
En person hos oss ble nylig diagnostert med en mild form for hud-kreft og skulle sendes til Singapore for en operasjon.

Forsikrings-selskapet klassifiserte dette som "cosmetic operation" og lagde vanskeligheter, ville ikke betale. Men etter en alvorlig prat mellom mitt selskap og forsikrings-selskapet på kammerset ga de seg, og fyren ble operert i Singapore og er frisk.
Mitt selskap betaler premie for flere hundre personer og har litt makt i kraft av det.
Kunne man oppnådd det samme som en "fattig" enkeltperson?

Tja, det er lov å lure.

Dette innlegget har blitt redigert av Xin Chao: 25 februar 2012 - 17:49

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 328 Innlegg:
Den eneste forsikring jeg stoler 100% på. Er penger i banken. Vel å merke nok pengerPostet bilde. Livet lærer oss en ting, vi kan i alle fall stole på oss selv.Postet bilde

A.H.

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Den eneste forsikring jeg stoler 100% på. Er penger i banken. Vel å merke nok pengerPostet bilde. Livet lærer oss en ting, vi kan i alle fall stole på oss selv.Postet bilde

A.H.

Ikke engang banken stoler jeg på,det skal være visst!!

:hoho:

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:
Tråden er atter moderert og enkelte poster er blitt flyttet til Loungen http://www.asiaforum...225#entry494225
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Fint at dere 5 alle er friske som fisk........frisk i Thailand og syk i Norge,så syk at en ikke kan jobbe mere...:(

Snyltere kaller man sånt der jeg kommer fra.

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Samme her !!!

Luyou

Luyou

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 076 Innlegg:

Samme her !!!

Synes dette er stygt sagt jeg - skulle nesten tro dere er ansatt hos NAV Postet bilde
¨¨¨\-/¨¨¨ Lǚyóu ¨¨¨\-/¨¨¨

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Synes dette er stygt sagt jeg - skulle nesten tro dere er ansatt hos NAV Postet bilde

Nei, jeg er ikke det.Men hadde du visst hva jeg betaler til det offentlige pr. år, tror jeg ganske sikkert at tupeen hadde blåst av skallen din.

Dette innlegget har blitt redigert av SomLak: 25 februar 2012 - 19:28

Luyou

Luyou

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 076 Innlegg:

Nei, jeg er ikke det.Men hadde du visst hva jeg betaler til det offentlige pr. år, tror jeg ganske sikkert at tupeen hadde blåst av skallen din.

Fortell - fortell, så skal jeg se om jeg får til et bilde av tupeen i lufta Postet bilde

¨¨¨\-/¨¨¨ Lǚyóu ¨¨¨\-/¨¨¨

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Fortell - fortell, så skal jeg se om jeg får til et bilde av tupeen i lufta Postet bilde

Nei, uff. Jeg vil helst ikke snakke om det: Blir bare søvnløs og får dundrende hodepine. Men tro meg: det er da som bare f.... Jeg har vel for svarteste annet å bruke penga på..:)

janinge

janinge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 7 965 Innlegg:

A.H.

Desverre Arild, livet er ikke så enkelt.
Ikke alle kan stole på seg selv.
KJÆRLIGHETENS MAKSIMUM ER KONSTANT.

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
Enkelte sjarlataner med sugerør i statskassa og et helvetes halloi av et familieliv i Thailand er ihvertfall det siste jeg hadde stolt på. Gi meg heller et hundespann med is i pelsen, 40 mil i potene og hermetkklageret på Berserk som siste sjanse. Valget hadde vært enkelt - jeg hadde tatt sleden fatt.
8)

VetBest

VetBest

Medlem

• Medlemmer
  • 1 208 Innlegg:

Og det er også antagelig hva slike folk som deg kaller en slik muskel- og skjelettsykdom... nettopp fordi de fleste ikke har en anelse om hva slike smerter kan ødelegge for ens arbeidsevne...

Derfor blir det av slike mennesker (som deg, kanskje), kalt for "latskap og hypokonderi.!!

Det har vist seg at den beste behandling for fibromyalgi er terapi hos psykolog. Fibromyalgi har ingen påviste skjelettforandringer, smertene kommer mest trolig fra psykologiske spenninger.
Så ta deg en tur til psykolog i stedenfor å sitte i Thailand med sugerør inn i den norske velferdsstaten, eller å tenne i bunnkassa hver gang noen ikke er 100% enig med deg.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 328 Innlegg:

Desverre Arild, livet er ikke så enkelt.
Ikke alle kan stole på seg selv.

Mye av mitt liv, er ganske efter A. Einstein sine ord. Spesielt dette: Gjør alt så enkelt som mulig, men heller ikke enklere.

A.H.

Mr. SuSat

Mr. SuSat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 697 Innlegg:

Enkelte sjarlataner med sugerør i statskassa og et helvetes halloi av et familieliv i Thailand er ihvertfall det siste jeg hadde stolt på. Gi meg heller et hundespann med is i pelsen, 40 mil i potene og hermetkklageret på Berserk som siste sjanse. Valget hadde vært enkelt - jeg hadde tatt sleden fatt.
8)

Sjøl du som moderator skal vel følge reglene på asiaforum.... så du bør vel også passe kjeften din med visse uttalelser, men du er jo sjefsmoderatoren... så da...!

Mr. SuSat

Mr. SuSat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 697 Innlegg:

Det har vist seg at den beste behandling for fibromyalgi er terapi hos psykolog. Fibromyalgi har ingen påviste skjelettforandringer, smertene kommer mest trolig fra psykologiske spenninger.
Så ta deg en tur til psykolog i stedenfor å sitte i Thailand med sugerør inn i den norske velferdsstaten, eller å tenne i bunnkassa hver gang noen ikke er 100% enig med deg.

Det er en bedre statistikk for sjalue mennesker som får behandling hos Psykologen... så bestill noen timer der du, og bli kvitt sjalusien din som lyser flott igjennom...

Du og PoMoat kan ta hverandre i handa og bestille timer begge 2 hos Psykologen...

Det er ingen feil på meg Psykisk serru, men fysisk er det ikke så bra....!

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Det er en bedre statistikk for sjalue mennesker som får behandling hos Psykologen... så bestill noen timer der du, og bli kvitt sjalusien din som lyser flott igjennom...

Du og PoMoat kan ta hverandre i handa og bestille timer begge 2 hos Psykologen...

Det er ingen feil på meg Psykisk serru, men fysisk er det ikke så bra....!

enkelte med en spesiel adferd innrømmer aldri at de har tatt feil Susat, er ikke sikker på hva de kallerdet jeg!
men jeg gjør feil hvær dag hele tiden.:huh:

Pain is temporary, honor lasts forever.

Mr. SuSat

Mr. SuSat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 697 Innlegg:

enkelte med en spesiel adferd innrømmer aldri at de har tatt feil Susat, er ikke sikker på hva de kallerdet jeg!
men jeg gjør feil hvær dag hele tiden.:huh:

Og hvor har du det fra da, at jeg ikke har og gjørr mine feil daglig... Tyvhans.

Skal du komma og lyve på meg noe jeg ikke sagt... du også... ?

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Og hvor har du det fra da, at jeg ikke har og gjørr mine feil daglig... Tyvhans.

Skal du komma og lyve på meg noe jeg ikke sagt... du også... ?

det er kun en man ikke kan lyve til og det er seg selv.

Pain is temporary, honor lasts forever.

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

det er kun en man ikke kan lyve til og det er seg selv.

Det er her problemet ligger...nemlig at ikke alle klarer dette!:)

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere