Gå til innhold

Foto

Hvorfor er reglene for familie- gjenforening så strenge?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Her svarer hun i en nettprathttp://www.aftenpost...ml#.Tx6Xm6VOgaI
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:
får se om de svarer på spørsmålet mitt da, er vel tvilsomt Postet bilde

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:
nei det kom ikke, ser ut som det er slutt på moroa nå

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:
det er litt rart callme, at under alle disse svarene , er det reklame for noe som skal hjelpe for luft i magen,.

er det et hint om at det muligens ikke er forelskelse men luft i magen?

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

det er litt rart callme, at under alle disse svarene , er det reklame for noe som skal hjelpe for luft i magen,.

er det et hint om at det muligens ikke er forelskelse men luft i magen?

Hehe, utrolig hva du klarer å observerePostet bilde
Jeg prøvde å sende inn et spørsmål og de stenge chatten umiddelbart, tilfeldig?
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

RogerM

RogerM

Medlem

• Medlemmer
  • 460 Innlegg:
Sendte også inn et spørsmål...men ikke noe svar.

Dette gjaldt UDI sine sider, som jeg føler ikke er rett listet, ang. hviket skjema etc. som må følge med når en søker ang. diverse saker.

Var vel for opptimistisk :rolleyes:

Gunners

Gunners

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 211 Innlegg:
UDI er som kjent underlagt Justisdepartementet. I et TV intervju med direktør Børresen opplyste hun at UDI for 1 1/2 år siden sendte i forslag som gjaldt forandringer og forenklinger av gjeldende regler for familiegjenforeninger. De hadde imidlertid ikke fått noe svar ennå- Reporteren spurte hvorfor det tok så lang tid. "Hvorfor tar det så lang tid ?", spurte reporteren ." De har vel kapasitetsproblemer", svarte hun og smilte. Alt tydet mao på at departementet hadde lagt forslaget på is. Forsto det slik at mye av dette forslaget gjaldt størrelsen på inntektsgrunnlaget.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

UDI er som kjent underlagt Justisdepartementet. I et TV intervju med direktør Børresen opplyste hun at UDI for 1 1/2 år siden sendte i forslag som gjaldt forandringer og forenklinger av gjeldende regler for familiegjenforeninger. De hadde imidlertid ikke fått noe svar ennå- Reporteren spurte hvorfor det tok så lang tid. "Hvorfor tar det så lang tid ?", spurte reporteren ." De har vel kapasitetsproblemer", svarte hun og smilte. Alt tydet mao på at departementet hadde lagt forslaget på is. Forsto det slik at mye av dette forslaget gjaldt størrelsen på inntektsgrunnlaget.

er vel ikke noe feil med størrelsen på inntektskravet, men at de krever inntekt tilbake i tid , de skulle tenkt fremover, feks arbeidskontrakt , disse folka som søker har jo bodd i utlandet.

Dette innlegget har blitt redigert av jing: 25 januar 2012 - 08:44

Schlanbusch

Schlanbusch

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 1 737 Innlegg:
Jeg leste raskt gjennom "Nettpraten", og ca halvparten av spørsmålene den godeste direktøren valgte å svare på, gjaldt jo EØS-borgere.
Var dette en sleip måte å unngå "brysomme" spørsmål relatert til f.eks; familiegjenforening med koner fra Asia.....
-

“Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap)

.

- If you could reason with religious people, there would be no religious people...
.

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Jeg leste raskt gjennom "Nettpraten", og ca halvparten av spørsmålene den godeste direktøren valgte å svare på, gjaldt jo EØS-borgere.
Var dette en sleip måte å unngå "brysomme" spørsmål relatert til f.eks; familiegjenforening med koner fra Asia.....

Trur det er en helt vanlig måte å takle slike nettprater på, svar på de enkle og skip resten.

Gunners

Gunners

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 211 Innlegg:

Kan trekke en konklusjon ut av dette, tror jeg. De vil gjøre de vanskeligst mulig. Ønsker tydeligvis å begrense antallet familiegjenforeninger med koner fra Asia.

SanukMak

SanukMak

Medlem

• Medlemmer
  • 758 Innlegg:

Kan trekke en konklusjon ut av dette, tror jeg. De vil gjøre de vanskeligst mulig. Ønsker tydeligvis å begrense antallet familiegjenforeninger med koner fra Asia.

Kravene til hvem som kan få familiegjenforening er da ganske klare og lette å oppfylle. Så lenge det ikke er noe snusk inne i bildet så skjønner jeg ikke at de kan hindre dette. De kan selvsagt hale det litt ut i tid, å håpe at noen ikke orker å vente....

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere