Gå til innhold

Foto

Nedtelling til avreise Thailand \ Filippinene

* * * * * 2 Stemmer

  • Vennligst logg inn for å svare
1308 svar til dette emnet

#1301
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:


11 dg igjen. Tiden går fort når man jobber mye.👌🏻🍹🏝🌞🍺❤️❤️❤️😍
Blir spennende å treffe frøkna igjen.
108 dg til juleferien. Med eller uten dame😂🌞🏝🍹🍺🌶

#1302
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
7 dg til avreise.. 🌞😍🙏

#1303
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
4 dg🍺🏝😍🌞👍🏻🛫🛬

#1304
stigar

stigar

    Registrert Medlem

  • Medlemmer
  • 1 755 Innlegg:
Hjemme i norge igjen om en uke.Tilbake rundt 10 desember. Blir da minimum 2 mnd.
bad weather at work.jpg

 


#1305
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
2 dg til avreise og 100dg til juleferie 🌞🏝🍺❤️🤫😍👯‍♂️🛫

#1306
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
👌🙏🌞

Vedlagt(e) fil(er)



#1307
LN FOC

LN FOC

    Registrert Medlem

  • Medlemmer
  • 309 Innlegg:

http://www.avherald....=4cb6a09d&opt=0

 

Svarte da. Ikke mye kos å lese om problemene med motoren til Norwegian sin B787. Den maskinen står i Roma enda...

 

the borescope inspection of the engine Trent 1000 G/01A SN 10166, performed after the IFSD event occurred to the B787-8 registration marks LN-LND, highlighted the fracture of two IPT blades. One of these is attributable to the same corrosion fatigue fracture mechanism that was responsible for ten previous cases of IFSD in the Trent 1000 fleet. In one of those cases, in addition to IFSD the blade release also caused damage on the LPT drive arm, proving further negative effects on safety could be possible as a consequence of a IPT blade fracture beside what happened in the B787-8 marks LN-LND event, in which damages to the aircraft and to objects on the ground were recorded. Indeed, for this matter EASA has already recognized the need to maintain fleet safety and has mandated several Rolls-Royce recommended safety actions in the last two years through 6 ADs, the latest and only live action being issued in NMSB 72-AK186, which instructs a hard life for pre-modification blades and is mandated by EASA AD 2019-0135. However, the in-flight IPT blade failure of the Trent 1000 G/01A SN 10166 happened 200 flight cycles before the hard life limit, demonstrating this not sufficient to avoid detrimental effects on safety.

 

Så ble LN-LND fløyet (i 10000 fot uten trykkkabin i orden) til Prestwick..der står fanken meg 7 stk Norwegian B787 i diverse stadier  uten motor... De har mye trøbbel når de har måtte leie inn 7 diverse eldgamle maskiner som kundene er ikke mye imponert over.

 

Leste litt her og ikke mange fornøyde kunder å spore:

 

https://www.trustpil...ianairlines.com

https://no.trustpilo...w.norwegian.com

 

Jøss dette blir en spennende tur til BKK i Desember..;)



#1308
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:

Så ble LN-LND fløyet (i 10000 fot uten trykkkabin i orden) til Prestwick..der står fanken meg 7 stk Norwegian B787 i diverse stadier uten motor... De har mye trøbbel når de har måtte leie inn 7 diverse eldgamle maskiner som kundene er ikke mye imponert over.

Leste litt her og ikke mange fornøyde kunder å spore:

https://www.trustpil...ianairlines.com
https://no.trustpilo...w.norwegian.com

Jøss dette blir en spennende tur til BKK i Desember..;)


Godt jeg skal fly en go gammel 777 i morgen fra Amsterdam👍🏻👌🏻🛫🌞🏝😍🍺

#1309
Lucifer

Lucifer

    Medlem

  • Medlemmer
  • 1 331 Innlegg:
da er det take off fra AMS
thailand next🌞👍😍🇹🇭🍺😂

Vedlagt(e) fil(er)

  • Vedlagt fil  image.jpg   79,34K   1 Antall nedlastinger






Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

1 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere