Gå til innhold

Foto

Nedtelling til avreise Thailand \ Filippinene

* * * * * 2 Stemmer

• Vennligst logg inn for å svare
1308 svar til dette emnet

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

16 dager

bad weather at work.jpg

DonMuang

DonMuang

Nytt Medlem

• Medlemmer
  • 3 Innlegg:

39 dager

srt10

srt10

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 661 Innlegg:

22 daga.

Ikke vært siden April, det er mange år siden det er så lenge mellom turan. Men med kursen som er nå, så blir det færre turer frammover. November fri ikke bestemt, men lurer på Filipinene, med noen dager i Thailand. Januar fri blir til Sør Amerika og Antarktis.

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

22 daga.

Ikke vært siden April, det er mange år siden det er så lenge mellom turan. Men med kursen som er nå, så blir det færre turer frammover. November fri ikke bestemt, men lurer på Filipinene, med noen dager i Thailand. Januar fri blir til Sør Amerika og Antarktis.

ALDRI mere sør-amerika på mæ.Det e en risikosport.Mexico mm e direkte livsfarlig.En tidligere kollega fær hvert år til den dominicanske republikk,masse flotte damer,billig,MEN farlig sier han.DERFOR bor han ilag med familien til den han treffer der nede på stranda.Sør-amerikanske damer er veldig heit i senga,men SJALU som bare f....Kjenner flere som drar til Brasil,samme historie.Var innom er bar i Venezuela,damene var så nydelig at jeg rødmet.Etter noen drinker ordnet det seg.he-he.Filipinske damer er meget "openminded"er min erfaring i forhold til thaierene.De nydeligste damene i asia syns jeg er fra indonesia.

bad weather at work.jpg

srt10

srt10

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 661 Innlegg:

No kom eg på korfor eg bruke Asiaforum så lite, må jo fan være ingenør for å finn ut av hvordan man laste opp ett bilde. Eg finn det hvertfall ikke ut, fan så tungvint når man e vant til at alt e enkelt.

Blir noen daga i Chile før cruise og drar til Brasil noen daga etter cruise. Kriminalitet bekymre ikke meg, oppføre man seg og ikke oppsøke rette plassan så går det som regel bra. Har no ikke opplevd store problem så langt i live.

I Antartica e det no lite krim å møte :) tar den her turen:

https://www.hurtigru...ere-og-dyreliv/

Olav Seglem

Olav Seglem

Medlem

• Medlemmer
  • 2 235 Innlegg:

Du kan gå nederst på siden til "flere svarvalg.

Da får du opp en blank tekstside hvor du kan skrive, men nederst står dert "legg ved filer"

Her trykker du på "bla gjennom"

Så får du opp oversikten over aktuelle filer på det mediet du buker (telefon/pc etc), velger aktuell fil og trykker "Åpne"

Deretter vil du se at navnet på den aktuelle filen står til høyre for bindersen, nederst til venstre på forumsiden.

Deretter trykker du på"legg ved denne filen"

Lykke til, øving gjør mester :-)

PS: Så må du ikke glemme trykke "svar nå" nederst, når du ser at alt er ok.....:-)

srt10

srt10

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 661 Innlegg:

Vel dette blir en test, kun denne. Har jo ikke så mye med dager til Thailand, men som sagt 22 dager til neste gang. Så er det November turen etter, ikke bestilt enda. Men blir nokk en tur til Fillipinene den turen. Men reiser T/R Thailand og Filipinene derfra.

Ruta for cruise i Antarktisk.

Vedlagt(e) fil(er)

Dette innlegget har blitt redigert av srt10: 07 august 2019 - 18:51

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 334 Innlegg:
40 dg og 136dg
tiden går fort når når man jobber mye..
faen å jeg gleder meg til å se prinsessen min❤️❤️❤️😜😍🙏🌞🍺😎

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

Da får du opp en blank tekstside hvor du kan skrive, men nederst står dert "legg ved filer"

Så får du opp oversikten over aktuelle filer på det mediet du buker (telefon/pc etc), velger aktuell fil og trykker "Åpne"

Deretter vil du se at navnet på den aktuelle filen står til høyre for bindersen, nederst til venstre på forumsiden.

Lykke til, øving gjør mester :smile:

PS: Så må du ikke glemme trykke "svar nå" nederst, når du ser at alt er ok..... :smile:

bad weather at work.jpg

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

Lykke til, øving gjør mester :smile:

PS: Så må du ikke glemme trykke "svar nå" nederst, når du ser at alt er ok..... :smile:

bad weather at work.jpg

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

Fikk det til

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  giphy.gif   961,85K   8 Antall nedlastinger

bad weather at work.jpg

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

Drar 21..men fær til Oslo å besøker min bror neste tirsdag.Blir da der til avreise.

bad weather at work.jpg

LN FOC

LN FOC

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 311 Innlegg:

De dårlige tidene resulterte i Norwegian til Bangkok i desember. Kona krevde direkte ellers ble det oppvask og som kjent er det ikke akkurat mange alternativer da. Thai var ikke billig og da ble det norsk. Riktig nok foran i skuta slik at bena kan strekkes, skulle vi stittet foran på Thai airways så måtte et mindre huslån tas opp. 

Ser at denne denne ruta har en normal forsinkelse på 1 time men siden det er direkte så det betyr lite. Verre er at de påmonterte RR Trent 1000 motorene er ikke akkurat kjent for sin driftssikkerhet (sprekker i viftebladene) men skal vel gå greit denne gangen for vi håpe. 

https://simpleflying...0-unacceptable/

Vi får se. 

Så det varte ikke lenge før en norskregistrert Norwegian B787-8 opplevde nettopp det jeg fryktet kunne skje nettopp på grunn av RR Trent 1000 problemene. Motorhavari.

http://www.avherald....=4cb6a09d&opt=0

Får ikke ikke si noe til kona. Norwegian har 8 stk B787-8 som brukes blant annet på ruta til BKK. Dette var en av dem.

Dette innlegget har blitt redigert av LN FOC: 11 august 2019 - 17:11

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 334 Innlegg:
30 dg til første avgang BKK, 126 til neste 👌😎🌞☀️🍺😌🌴😍
tiden flyr når man jobber mye. siste nattskift nå.

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

3 dager

bad weather at work.jpg

srt10

srt10

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 661 Innlegg:

11 daga til take off. Blir godt med en fri etter 4 månda i strekk på jobb.

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:
  • Reiser til Oslo i kveld,videre til BKK i morgen.Jeg forandret billetten slik at jeg kan reise i kveld fra tromsø.Dette ordnet Sunqest travel på et øyeblikk.

bad weather at work.jpg

bodø60

bodø60

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 46 Innlegg:
Ferdig med nedtellinga! Sitter på flyplassen i Bodø på tur til Chiang Mai 😁😁

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 768 Innlegg:

Ferdig med nedtellinga! Sitter på flyplassen i Bodø på tur til Chiang Mai 😁😁

Kom dæ ei uke i forkjøpet..bor i bkk..ønske dæ en fin tur
bad weather at work.jpg

LN FOC

LN FOC

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 311 Innlegg:

Så det varte ikke lenge før en norskregistrert Norwegian B787-8 opplevde nettopp det jeg fryktet kunne skje nettopp på grunn av RR Trent 1000 problemene. Motorhavari.

Får ikke ikke si noe til kona. Norwegian har 8 stk B787-8 som brukes blant annet på ruta til BKK. Dette var en av dem.

Svarte da. Ikke mye kos å lese om problemene med motoren til Norwegian sin B787. Den maskinen står i Roma enda...

the borescope inspection of the engine Trent 1000 G/01A SN 10166, performed after the IFSD event occurred to the B787-8 registration marks LN-LND, highlighted the fracture of two IPT blades. One of these is attributable to the same corrosion fatigue fracture mechanism that was responsible for ten previous cases of IFSD in the Trent 1000 fleet. In one of those cases, in addition to IFSD the blade release also caused damage on the LPT drive arm, proving further negative effects on safety could be possible as a consequence of a IPT blade fracture beside what happened in the B787-8 marks LN-LND event, in which damages to the aircraft and to objects on the ground were recorded. Indeed, for this matter EASA has already recognized the need to maintain fleet safety and has mandated several Rolls-Royce recommended safety actions in the last two years through 6 ADs, the latest and only live action being issued in NMSB 72-AK186, which instructs a hard life for pre-modification blades and is mandated by EASA AD 2019-0135. However, the in-flight IPT blade failure of the Trent 1000 G/01A SN 10166 happened 200 flight cycles before the hard life limit, demonstrating this not sufficient to avoid detrimental effects on safety.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere