Gå til innhold

Foto

Hvordan bytte kallenavn på forumet?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
48 svar til dette emnet

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Har valget nå ja

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

Da fikk jeg også dette valget  ;-)

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

skal du byte navn til hamar lol

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Nei :)

Hyggelig med et utfyllende svar, og forklarende respons - sånt er alltid en ressurs for et forum.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Hyggelig med et utfyllende svar, og forklarende respons - sånt er alltid en ressurs for et forum.

du får prøve å fylle ut i forhold til det som blir skrevet i tråden her, barnehageinnlegg i hver enda tråd er vertfall ikke en ressurs

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

du får prøve å fylle ut i forhold til det som blir skrevet i tråden her, barnehageinnlegg i hver enda tråd er vertfall ikke en ressurs

Om du har så mye selvinnsikt er det ganske merkelig at du gidder å sitte og bruke tida på slike meningsløse barnaktige kommentarer - om da ikke slike infantile innlegg er en regressiv refleks som sniker seg utenfor den objektive bevisstheten.

Du impliserer at jeg bedriver barnehageinnlegg i hver enda tråd - og det tar jeg som en personlig fornermelse - den andre på kort tid.

Er du mus eller mann? I såfall kunne en unnskyldning være på sin plass.

Om ikke vil jeg replisere med det samme at det går år og dag mellom hver gang jeg er i stand til å se at du presterer et innlegg med innhold som er verdt å bruke tid på å lese.

Derfor vekker en kommentar som den du kommer med over bare irritasjon - er det slik den er tilsiktet, på bakgrunn av min kommentar til din egen meningsløse kommentar?

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Om du har så mye selvinnsikt er det ganske merkelig at du gidder å sitte og bruke tida på slike meningsløse barnaktige kommentarer - om da ikke slike infantile innlegg er en regressiv refleks som sniker seg utenfor den objektive bevisstheten.

Du impliserer at jeg bedriver barnehageinnlegg i hver enda tråd - og det tar jeg som en personlig fornermelse - den andre på kort tid.

Er du mus eller mann? I såfall kunne en unnskyldning være på sin plass.

Om ikke vil jeg replisere med det samme at det går år og dag mellom hver gang jeg er i stand til å se at du presterer et innlegg med innhold som er verdt å bruke tid på å lese.

Derfor vekker en kommentar som den du kommer med over bare irritasjon - er det slik den er tilsiktet, på bakgrunn av min kommentar til din egen meningsløse kommentar?

Ser du har selvinnsikt ellers ville du kanskje ikke reagert på at jeg mener at generelt barnehageinnlegg ikke er en ressurs

er man så på tuppa at ett enkelt svar på ett enkelt ja eller-nei-spørsmål er meningsløst, er det kanskje lurt å finne på noe annet?

Dette innlegget har blitt redigert av jing: 25 februar 2015 - 10:10

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Ser du har selvinnsikt ellers ville du kanskje ikke reagert på at jeg mener at generelt barnehageinnlegg ikke er en ressurs

Da tolker jeg det slik at du ikke ønsker å være en ressurs, siden du er forumets konge på barnehageinnlegg - hjelper ikke for andre å skjønne det, når du ikke ser det selv.

Det beste hadde vært om du holdt det i din egen tråd, i det minste - selv om det begynner å bli så fullt der av sånt noe at det må være fristende å eksportere.

Hva med beklagelsen for et fornermende innlegg mot meg?

Du har vel neppe såpass selvinnsikt og forståelse et en kan vente seg noe sånt....

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Ser ut som saken med visningsnavn er løst, det er bra :)

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere