Gå til innhold

Foto

Hvordan bytte kallenavn på forumet?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
48 svar til dette emnet

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Man kan endre visningsnavnet 3 ganger, men ikke profilnavnet..

1 Gå inn på Profil,

2. Edit my profil

3. Settings

4. Change display name

Jeg har ikke dette valget, da er det sikkert flere som ikke har det.

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Jeg har ikke dette valget, da er det sikkert flere som ikke har det.

Det er vel noe bugs i systemet som gjør den forskjellen mellom de forskjellige forums medlemene. Før så kunne jeg delete poster uten tidsfaktoren, men nå har jeg ikke den valgmuligheten lenger selv med tidsfaktoren som vi alle skal ha!
Redigert signatur

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Det er vel noe bugs i systemet som gjør den forskjellen mellom de forskjellige forums medlemene. Før så kunne jeg delete poster uten tidsfaktoren, men nå har jeg ikke den valgmuligheten lenger selv med tidsfaktoren som vi alle skal ha!

Huser noen hadde missmatch i antall poster i profilen og profilen som vises i innlegget.

Ser nå at antall poster er fjernet i profilvisningen i innlegg.

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Huser noen hadde missmatch i antall poster i profilen og profilen som vises i innlegget.

Alle medaljer og telleren for antall innlegg er begge flyttet til den enkeltes profil.
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Alle medaljer og telleren for antall innlegg er begge flyttet til den enkeltes profil.

ja jeg ser det

men hvorfor har noen mulighet for å bytte visningsnavn, og andre ikke?

Dette innlegget har blitt redigert av jing: 13 januar 2013 - 17:27

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

ja jeg ser det

Aner ikke, skal spørre orakelet :)
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Det går helt fint om antall poster ikke vises i det hele tatt for mitt vedkommende. Så akkurat det tar jeg ikke så tungt! Har ikke funnet noen mulighet til å fjerne det heller i menyen.

Dette innlegget har blitt redigert av Phay: 13 januar 2013 - 17:35

Redigert signatur

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Det går helt fint om antall poster ikke vises i det hele tatt for mitt vedkommende. Så akkurat det tar jeg ikke så tungt! Har ikke funnet noen mulighet til å fjerne det heller i menyen.

Det er noe som styres "globalt" phay, er ikke meningen at hver enkelt medlem skal ha det valget,,, regner jeg med

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

ja jeg ser det

Inntil videre så får de som føler behovet for å skifte visningsnavn sende en PM til tavarish ;)

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Inntil videre så får de som føler behovet for å skifte visningsnavn sende en PM til tavarish ;)

Okey da vet folk dette ,jeg har ikke det behovet , men jeg burde kanskje hatt det Postet bilde

whatever

whatever

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 227 Innlegg:

Hvordan sletter man sin egen konto her på AF? Med eventuelt alle meldinger som er postet? Eller må vi gå via slettmeg.no?

Dette spørsmålet ville jeg gjerne også ha besvart?

.

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Dette spørsmålet ville jeg gjerne også ha besvart?

.

Har dere ikke lest det med liten skrift før dere signerte kontrakten med AF?

AF eier alt dere har postet på forumet, så det er ikke noe å gjøre noe med! Men om slettmeg.no har noe makt, så er jo det interessant å vite.

Dette innlegget har blitt redigert av Phay: 13 januar 2013 - 17:54

Redigert signatur

Luyou

Luyou

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 082 Innlegg:
For de som ikke er klar over det - alt som blir skrevet og lagt ut på internet (og er søkbart) blir arkivert daglig på flere severe.
Så, selv om det skulle bli fjernet fra asiaforum,no, er det søkbart andre steder.

Her er et eksempel: http://web.archive.o...ww.asiaforum.no

:)
¨¨¨\-/¨¨¨ Lǚyóu ¨¨¨\-/¨¨¨

whatever

whatever

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 227 Innlegg:

Har dere ikke lest det med liten skrift før dere signerte kontrakten med AF?

AF eier alt dere har postet på forumet, så det er ikke noe å gjøre noe med! Men om slettmeg.no har noe makt, så er jo det interessant å vite.

Slette seg som bruker samt sin email - burde vel gå ann?

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Slette seg som bruker samt sin email - burde vel gå ann?

Dersom man ikke ønsker å skriver mer på Asiaforum.no gjøres det enkelt og greit ved å ikke logge inn på forumet lenger og skrive noe mer. Det er ikke mer komplisert enn det, og da regnes man ikke som aktivt medlem lenger.

Det er ikke mulig å få slettet sin bruker. Årsaken er i hovedsak at tråder vil fremstå som ufullstendige om innlegg midt i plutselig skulle forsvinne. Det man kan få slettet om man ønsker er e-postadresse same eventuelle svært personlige ting som ligger på selve profilen, men ikke i innleggene.

Som tidligere nevnt, når man registrerer seg som medlem på Asiaforum.no så godkjenner man nettopp dette. Det er også verd å merke seg for de som eventuelt ikke har fått det helt med seg, det skal ekstremt mye til for at vi tar bort et innlegg eller en tråd fordi man i ettertid ser at man har skrevet litt for mye man ikke skulle ha skrevet. Så et godt tips er å tenke over hva man egentlig vil ha på nettet for evig og alltid før man trykker på "svar nå" knappen.

Travellingman

Travellingman

En by ett lag

• Medlemmer
  • 4 767 Innlegg:

ja jeg ser det

Kan ikke se att ledelsen har svart på dette? Det er jo rart att ikke alle har samme muligheten.....

Mr. Phing

Mr. Phing

Medlem

• Medlemmer
  • 18 002 Innlegg:

Har ikke alle samm muligheter om det tas opp med admin?

Men om mange skulle skifte nikk til stadignet ville det bli ganske kaotisk.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Har ikke alle samm muligheter om det tas opp med admin?

Nei :)

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 229 Innlegg:

Har dere ikke visningsnavn-muligheten, eller går det ikke? For det er en feil der. Etter at dere skriver inn nytt "visningsnavn" står det at dere må oppgi nytt passord (husker ikke ordlyden, men det gis inntrykk av at dere må bruke et nytt passord). I realiteten er det det gamle passordet dere skal bruke.

Trykk så lagre - og vips: Navnskiftet er et faktum.

I hvert fall hos meg.

Vi tuller ikke, selv om du her sikkert har fasiten igjen LOL

sjabby

sjabby

Tøffel

• Medlemmer
  • 2 906 Innlegg:

Forsøk nå :)

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere