Gå til innhold

Foto

Scandibar i Pattaya 25år

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
33 svar til dette emnet

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 449 Innlegg:

Er det liv i trådstarter fortsatt , mener han var aktiv før.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 122 Innlegg:

Kan bekrefte at det er liv i phitoo, var aktiv ja kan man vel si med 12 k innlegg :)

CBIII

CBIII

Medlem

• Medlemmer
  • 269 Innlegg:

Ser ut til at vi snart kan gratulere Erik og Scandibar med 30 år i bransjen. Riktignok har han mistet Pattayas beste lokasjon til Hooters, men noen hundre meter lengre nede i beachroaden, i Best Friend barcomplex, er han still going strong og arrangementene som stelles i stand ved høytider som jule- og nyttårshelgene er det ingen som slår ham på.

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

jada har kontakt m phitoo

han har fått noen plager og slite med, og har vel ikke så mye forhold til thailand lenger..

men han er i full vigør på facebook

Pain is temporary, honor lasts forever.

CBIII

CBIII

Medlem

• Medlemmer
  • 269 Innlegg:

Ingen tvil om at denne phitoo sitter på mye erfaring og i tillegg vet hvordan han med underholdende for ikke å si trollbindende ferdigheter skal føre pennen. Jeg har knapt sett maken. Hva kommer det av at man ikke greier å holde på slike eminente og samlende skribenter?

bricks

bricks

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 777 Innlegg:

Ser ut til at vi snart kan gratulere Erik og Scandibar med 30 år i bransjen. Riktignok har han mistet Pattayas beste lokasjon til Hooters, men noen hundre meter lengre nede i beachroaden, i Best Friend barcomplex, er han still going strong og arrangementene som stelles i stand ved høytider som jule- og nyttårshelgene er det ingen som slår ham på.

Hooter kan aldri overleve, har besøkt dem 3 ganger siste 2 uker, maks 20-30 stykker innom, liker konseptet men de spiller allt for høyt

Ali :Det er vanskelig å være ydmyk når man er så stor som jeg er!

Riflefish

Riflefish

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 745 Innlegg:

Ingen tvil om at denne phitoo sitter på mye erfaring og i tillegg vet hvordan han med underholdende for ikke å si trollbindende ferdigheter skal føre pennen. Jeg har knapt sett maken. Hva kommer det av at man ikke greier å holde på slike eminente og samlende skribenter?

har snakket med phitoo om dette

han ble lei  endel kværulanter blandt annet og   det stadige tema om oppholdstilatlser og  visum som han har fortalt meg

ved siden av at han ikke har  det forholdet til thailand  lenger.,

men det kommer nok ei bok vil jeg tro  fra den kanten.. :-)

Pain is temporary, honor lasts forever.

CBIII

CBIII

Medlem

• Medlemmer
  • 269 Innlegg:

Hooter kan aldri overleve, har besøkt dem 3 ganger siste 2 uker, maks 20-30 stykker innom, liker konseptet men de spiller allt for høyt

Vi ser byen sakte men sikkert endres. Barene trykkes bak og vekk og til erstatning langs beachroad dukker det opp det ene standsmessige hotellet etter det andre. Vil tro etableringen av Hooters er en del av noe større. Gi denne utviklingen noen år til og området beachroad - 2. road er fullt av turister som synes Hooters er stas, mens de (vi) gamle Pattaya-revene har funnet nye jaktmarker i området LK, Soi Buakaow, 3. road eller rett og slett et annet land.

janet

janet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 433 Innlegg:

20-30 innom er ikke så dårlig det

bricks

bricks

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 777 Innlegg:

20-30 innom er ikke så dårlig det

Det blir jo mildt sagt litt glissent med de svære lokalet i 1.5 etasje.

Ali :Det er vanskelig å være ydmyk når man er så stor som jeg er!

BIACK

BIACK

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 194 Innlegg:
Det blei for mye rødlys i Pattaya, jeg rømte ut til Issan

chelsea

chelsea

Medlem

• Medlemmer
  • 6 127 Innlegg:

murlig du begyner bli gammel lol

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Var på Hooters i Bangkok. Soi 13 eller 15. Fatter ikke at det er marked for sånt. En slags trange skjortenes svar på Hard Rock Cafe, med trist mat, sterile lokaler og bråkete musikk. Det er det samme overalt i verden.

Men det var faktisk mye folk der da jeg var innom. Rare greier.

Det beste med Hooters er/var hot chicken wings. Riktignok ik Florida, men om de har det i Pattaya også, så tror jeg nesten jeg skal ta turen innom.

Redigert signatur

balo

balo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 449 Innlegg:

Hooters lever i beste velgående , er alltid et marked for det , spesielt amerikanere i Thailand er visst glad i konseptet.

Men jeg gidder ikke å betale for overpriset mat for å titte på pene damer, da kan jeg like gjerne sette meg på nærmeste bar .

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere