Gå til innhold

Foto

HELSEFORSIKRING til min kones familie?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
2 svar til dette emnet

Kokkentor

Kokkentor

Medlem

• Medlemmer
  • 86 Innlegg:

HELSEFORSIKRING til min kones familie? Noen forslag ? Siste mnd har det vært mange sykehus opphold på min kones familie . Og kansje det ville lønne seg å finansiere en helseforsikring på hennes nærmeste familie. slik at dette kunne bli litt rimeligere på for oss.
kokkentor :champagne:

petti

petti

Medlem

• Medlemmer
  • 2 251 Innlegg:

HELSEFORSIKRING til min kones familie? Noen forslag ? Siste mnd har det vært mange sykehus opphold på min kones familie . Og kansje det ville lønne seg å finansiere en helseforsikring på hennes nærmeste familie. slik at dette kunne bli litt rimeligere på for oss.

I vår familie, har vi vurdert helseforsikring på enkelte medlemmer, men det er dårlige vilkår og meget dyre greier.
Ofte bare store premier som er penger rett i dass.
Vi åpnet konto i en bank, hvor vi setter inn penger. De som har bra jobb og lønning bidrar til fellesskapet. De som eventuelt låner penger, tilbakebetaler pengene rett i helse kontoen. Eller de som har brukt fra kontoen uten å vite det selv ( for det er ikke alle som vet det nemlig ;) ) tror dette er ett lån som må tilbake betales (eller de betaler det de makter å få til, og det blir som regel ikke så mye, men dog).

Postet bilde

McCoolhill

McCoolhill

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 603 Innlegg:
Vi sjekket opp priser på det her og fant ut at det lønnet seg å være selvforsikret. Her i distriktet så er helsetjenestene billige for filippinere og helseforsikringene var dyre, dekket ikke 100%,noen sykdommer/skader så lite som 20%, mange forbehold etc. Snakket med pastoren om det og han sa det samme. Selv med hans lønn på 9000 peso så hadde han råd til akutte opersjoner etc hvis noen i familien ble syke.
Men som nordmann, forsikring: JA

Dette innlegget har blitt redigert av McCoolhill: 17 februar 2011 - 02:25

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Filippinene

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere