Gå til innhold

Foto

lån til hus

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
47 svar til dette emnet

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:

Disse moppene faar du kjoept overalt her nede. Den dritten som filippinerne bruker er bare for aa dytte skitten rundt omkring. Litt avsporing her, men er dere foerst paa vei soerover fra Cebu City saa finner dere de moderne moppene paa Gaisano Tabunok i Talisay City. Koster ikke stort, men filippinere liker jo som kjent aa bruke boette med vann for aa vaske seg selv om det er en dusj med varmtvann over hodet deres. Paakledd. Saa ikke forvent mirakler.
En skikkelig fristelse skal man ikke la gå fra seg. Det er ikke sikkert den kommer igjen!

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Disse moppene faar du kjoept overalt her nede. Den dritten som filippinerne bruker er bare for aa dytte skitten rundt omkring. Litt avsporing her, men er dere foerst paa vei soerover fra Cebu City saa finner dere de moderne moppene paa Gaisano Tabunok i Talisay City. Koster ikke stort, men filippinere liker jo som kjent aa bruke boette med vann for aa vaske seg selv om det er en dusj med varmtvann over hodet deres. Paakledd. Saa ikke forvent mirakler.

Dusj med varmtvann over hodene deres?
Hvor har du sett slike mirakeldusjer?
De eneste dusjene jeg har sett i private hjem har kun hatt kaldt vann, om de i det hele tatt har hatt et dusjhode på badet.
Det virker som de fleste bruker øse og bøtte.

Nei skal man ha varmtvann i dusjen så må man ta inn på hotell gitt.
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:
I mine venners hus er det slike installasjoner, hehe. Sponset av "rikingen". Ungene i huset elsker det. Damene staar fortsatt med den kjaere boetta si og paakledd mens de vasker seg Postet bilde
En skikkelig fristelse skal man ikke la gå fra seg. Det er ikke sikkert den kommer igjen!

Karten67

Karten67

Medlem

• Inaktive brukere
  • 632 Innlegg:

De eneste dusjene jeg har sett i private hjem har kun hatt kaldt vann, om de i det hele tatt har hatt et dusjhode på badet.

Virker som standarden i LOS. ligger hakket foran Phil. da Postet bilde

fox

fox

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 722 Innlegg:
Vis dere liker og skvete hallonka van på kråpen så vorfor ike,jei vile ike bo sån i ukevis men overlever for et par dager med 1940 standar

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Virker som standarden i LOS. ligger hakket foran Phil. da Postet bilde

Honey skjønner ikke vitsen med varmtvann i dusjen da det er så "hot outside anyway".Postet bilde
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

quogh

quogh

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 644 Innlegg:

Et slikt vidunder står faktiskt utenfor huset i Tarlac, men siden det har fått endel skader i siste tyfon som passerte der ute bla. i begge baderommene så må en greie seg med kaldtvannsdusj her i manila enn så lenge. Mange bruker øse å bøtte selv om det er dusj med dusjhode innstallert ( gammel vane osv.).

norway_1960

norway_1960

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 43 Innlegg:

Jeg byggde mitt hus i Dasmarinas City i 2007 og var veldig heldig med valg av husbygger.
Jeg inngikk en kontrakt på 5,5 mill peso og jeg fikk veldig mye for pengene(ville ha litt "Norsk Standard")
Huset er på 211m2 på to plan.
Har du penger så betal cash,det er det beste.Jeg betalte cash.
Et veldig godt råd til slutt,vær veldig forsiktig om du skal bygge eller kjøpe.
Jeg vet om mange som har blitt lurt for millioner av peso.

Er du i nærheten av Dasmarinas City?Jeg kommer hjem fra båten 22.Februar,kanskje vi kan møtest så jeg kan gi deg gode råd på veien.smile.gif

ja jeg og er gift med en fra dasmarinas,jeg leier hus i regensy townhouse.har og leid hus en kort periode i augustine groove mens jeg har vært der,der var det vist en sjømann fra norge som hadde hus der

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Filippinene

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere