Gå til innhold

Foto

Dette skjer bare i kommunistisk verden

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
25 svar til dette emnet

henrysushipalm

henrysushipalm

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 181 Innlegg:

Dette har ingen med kommunismen å gjøre, det skjer åpenbart i de kommunistisk statene som ikke vil gjøre noe med de "ukultur og umenneskelig" samfunnet. Marx og Karl har ikke skrevet noen ting om dette i sin ideologi" Det er absolutt ingen ting med folkeskikk å gjøre så lenger man "nyte sin fornøyelse på andres smerte" Dette kalles sivilisasjon. Her kommer video klipp om "eating dogs " i sør vietnam som noen her hevde at det ikke finnes der han bor ... (Bildet sier mer enn million ord, ikke sant) Bare for å oppklare her. Språket her er sør vietnamesisk dialekt

Drikking av Cobra blod i SØR VIETNAM:

Det er noen eksempler som bevis

henrysushipalm

henrysushipalm

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 181 Innlegg:
Mange vietnamesere som spiser fenelår til julemiddag i norge og til sin Olapakke på jobben. Hva forskjellen mellom vietnamese i Norge og vietnamesere i Vietnam?

PoMoat

PoMoat

Medlem

• Medlemmer
  • 22 902 Innlegg:
Så lenge dyrene ikke er utrydningstruet og er avlivet på en human måte, så er ikke dette noe å skrive om i det hele tatt. Merkelig kampanje du driver her - kanskje det er du som er blitt i overkant sivilisert og vestlig fiksert?
:rolleyes:

Dette innlegget har blitt redigert av PoMoat: 21 desember 2010 - 12:36

Xin Chao

Xin Chao

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 5 372 Innlegg:

Dette har ingen med kommunismen å gjøre, det skjer åpenbart i de kommunistisk statene som ikke vil gjøre noe med de "ukultur og umenneskelig" samfunnet. Marx og Karl har ikke skrevet noen ting om dette i sin ideologi" Det er absolutt ingen ting med folkeskikk å gjøre så lenger man "nyte sin fornøyelse på andres smerte" Dette kalles sivilisasjon. Her kommer video klipp om "eating dogs " i sør vietnam som noen her hevde at det ikke finnes der han bor ... (Bildet sier mer enn million ord, ikke sant) Bare for å oppklare her. Språket her er sør vietnamesisk dialekt

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese det jeg skriver,skrev jeg at disse matskikkene stort sett fantes i nord. Det får du til å bli at slike ting ikke finnes i sør.
Jeg er enig med PoMoat at det er en merkelig kampanje du driver, på den annen side, jeg kjenner igjen bildet fra tidligere innlegg, ikke at jeg bryr meg så veldig mye.
Du var forresten du som brakte kommunismen inn, bare se din egen tråd-tittel. I tillegg til folk fra nord i dress som sikkert var korrupte.
Det er nesten tåpelig...

Schlanbusch

Schlanbusch

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 1 737 Innlegg:

http://www.youtube.com/watch?v=TbcDOWjMUhs&feature=related

Drikking av Cobra blod i SØR VIETNAM:

http://www.youtube.com/watch?v=Afz1-L10YD8

Her er slangens hevn...

http://www.youtube.c...player_embedded
-

“Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap)

.

- If you could reason with religious people, there would be no religious people...
.

Soi 8

Soi 8

Medlem

• Medlemmer
  • 73 Innlegg:
Kona er Viet. Du " kan " muligens som Viet finne noe av dette i HCMC. Men detter er godt unna normalen og føtter og færre vet hvor i HCMC man finner slik mat.

Cobra dog, kan spises i HCMC, og hund, og kokos larvene i fiske saus.
Men på spesielle steder! ( ikke over alt ).

Maten beskrevet over er i følge kona mest utbredt i Nord.
Grunnet at de får ting fra Kina, Hanoi er hovedstad og parti ledelsen er der.

Bare en liten tanke: Korea, og Kina der spiser de levende blekksprut, levende fisk, og mye annet som jeg med fler tenker er like ille eller verre.

Kommunisme er ikke lik og spise rare ting.
Sovjet, Kina, nord Korea, Cuba, og Vietnam er kommunistiske stater. Ser ikke de spiser aper , og galle fra Bjørn, og slanger og hunder i alle disse landene.

Det handler mer om mat kultur, og kanskje stor befolkning, enn med politisk retning.

Men det er min tanke basert på info fra en som er Vietnameser og vet " litt " mer enn oss her på berget ( om Vietnam og matkultur der ).
Soi 8 is quiet and Nice!

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Vietnam

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere