Gå til innhold

Foto

Dagens bilde!

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
1054 svar til dette emnet

kbergan

kbergan

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 153 Innlegg:

Login | FacebookLogin | Facebook
United 4ever, og enda litt til etter det! LIFE IS FOOTBALL,FOOTBALL IS MANCHESTER UNITED

kbergan

kbergan

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 153 Innlegg:
Postet bilde
United 4ever, og enda litt til etter det! LIFE IS FOOTBALL,FOOTBALL IS MANCHESTER UNITED

kbergan

kbergan

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 153 Innlegg:
Postet bilde

kbergan

kbergan

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 153 Innlegg:
Ok fikk det til!!!

Postet bilde

Methoz6

Methoz6

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 532 Innlegg:
Transportvesenet..

Postet bilde

Vedlagt(e) fil(er)

Posted Image

Methoz6

Methoz6

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 532 Innlegg:
Alle må ha mat - noen kan ikke, eller vil ikke betale - da blir det Klongfisk...
Postet bilde

Vedlagt(e) fil(er)

Posted Image

Methoz6

Methoz6

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 532 Innlegg:
Tilbakeblikk, fra Klongen - joda bildet er, tatt i dag..

Postet bilde

Vedlagt(e) fil(er)

Posted Image

Methoz6

Methoz6

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 532 Innlegg:
Hmm... En halvdød tråd - akkurat som søndagslivet borti gata.. :blåsefløyte:

Postet bilde

Vedlagt(e) fil(er)

Posted Image

Schlanbusch

Schlanbusch

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 1 737 Innlegg:

Dette er en kul tråd, men du har for strenge krav. Dette med at bildet må være tatt i dag fungerer ikke for ærlige folk. ;) Skift navn til "Ukas Bilder".

Støttes.
Selv tar jeg en del bilder i løpet av uka, men er stort sett ikke hjemme igjen før "freddan".
I løpet av uka er det sjeldent jeg får rota meg til å legge inn bildene på Lap Top`n, selv om jeg har den med meg.

Så "Ukas bilde" hadde kanskje vært en idè....
-

“Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap)

.

- If you could reason with religious people, there would be no religious people...
.

Stone

Stone

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 4 681 Innlegg:
Akkurat i denne tråden har jeg vært fraværende de siste dagene men det er av naturlige grunner.

Ellers er det ofte slik at noen må holde en tråd varm til andre begynner å fatte interesse for tråden. Denne tråden synes jeg at folk bør støtte opp om og bidra så ofte de kan, da den kan vise hele Asia i bilder om folk bare gidder å poste her.

Et lite bidrag fra meg idag....

Postet bilde

Schlanbusch

Schlanbusch

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 1 737 Innlegg:

Denne tråden synes jeg at folk bør støtte opp om og bidra så ofte de kan, da den kan vise hele Asia i bilder om folk bare gidder å poste her.

Jeg vil bare pressisere at trådstarter ikke har bedt om bilder KUN fra Asia, men også etterlyst bilder fra Norge for å "spare penger til porto":lol:
-

“Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap)

.

- If you could reason with religious people, there would be no religious people...
.

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 425 Innlegg:
Fullt soverom og senger, bare fotografen som mangles i bildet.

A.H.

Vedlagt(e) fil(er)

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:

Dette er en kul tråd, men du har for strenge krav. Dette med at bildet må være tatt i dag fungerer ikke for ærlige folk. ;) Skift navn til "Ukas Bilder".

Det er bare et krav at bildet skal være et øyeblikksbilde, og man kan legge inn et bilde hver eneste dag. Om en kommer med 7 bilder hver mandag så blir det jo litt voldsomt.

Har du et godt bilde på slutten av uken, som dere så gjerne ville vise frem, så kan dere gjerne legge inn et.

Litt fototeknisk kan gjerne deles med de som vil.

Kamera type, etc. Spiller ingen rolle om det er et 5 år gammelt pocket kamera, eller et mobil kamera, men fint om dere legger ved informasjon om type etc. Ofte kommer blinksuddene med det enkleste utstyr.

Diskusjoner om motiv, utsnitt er også velkomment.

Merknad det er ingen fototekniske krav til vinnerbilde!

Dette innlegget har blitt redigert av Phayam: 03 oktober 2010 - 12:02

Redigert signatur

Methoz6

Methoz6

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 532 Innlegg:
Dagens øyeblikk - For Åndenes gunst.......... for den/de som tror...
Postet bilde

Vedlagt(e) fil(er)

Posted Image

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 425 Innlegg:
Hvit og vakker som en ny brud, ikledd naturens egen grønne drakt.

A.H.

Vedlagt(e) fil(er)

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:
Det er flere trivielle bilder denne uken, men valget faller lett på Phitoo sitt bilde av noe som ser ut som snytt ut av nesa på han!
vinnerbildet er Mini Me av Phitoo!
http://www.asiaforum...60/5#post374997

Vil også fremheve TB28 som begynner å bli en habil hobby fotograf, Schlanbusch for sitt værslitte fyr, og ikke minst John som kommer med små bilder fra hverdagen i BKK. Du får en trøste premie når du kommer hjem til paradiset som du glemte ;-)

Gratulerer

Dette innlegget har blitt redigert av Phayam: 04 oktober 2010 - 15:09

Redigert signatur

Methoz6

Methoz6

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 532 Innlegg:

Det er flere trivielle bilder denne uken, men valget faller lett på Phitoo sitt bilde av noe som ser ut som snytt ut av nesa på han!

Vil også fremheve TB28 som begynner å bli en habil hobby fotograf, Schlanbusch for sitt værslitte fyr, og ikke minst John som kommer med små bilder fra hverdagen i BKK. Du får en trøste premie når du kommer hjem til paradiset som du glemte ;-)

Gratulerer

Har absolutt ikke glemt ... det paradiset du nevner, jeg bare forlot det - og fant ett annet, varmere paradis...

Dagens, eller morgenens øyeblikk - her i.. eeh... senga, hvor jeg er travelt opptatt med - asiaforum.... Og ikke minst en liten god natt tår, sånn på tampen... :???:

Postet bilde

Vedlagt(e) fil(er)

Posted Image

phitoo

phitoo

Medlemmer

• Medlemmer
  • 12 427 Innlegg:

Gratulerer

Takker og bukker dette var jo veldig hyggelig ,Må vel nesten si at mitt nye Panasonic Lumix sitter ganske så løst i hylsteret om dagen kontra guttungens stadige og aktive bravader .Postet bilde
Postet bildePostet bildePostet bilde
last ned phitoo´s thai.norske minparlør ;)
http://www.o12a.com/...hitoos_mini.pdf

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Har absolutt ikke glemt ... det paradiset du nevner, jeg bare forlot det - og fant ett annet, varmere paradis...

Dagens, eller morgenens øyeblikk - her i.. eeh... senga, hvor jeg er travelt opptatt med - asiaforum.... Og ikke minst en liten god natt tår, sånn på tampen... :???:

Postet bilde

Et foto fyllt av stemning, ingen tvil.:)

Arild Holtet

Arild Holtet

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 24 425 Innlegg:
En enkel bolig, i det grønne paradis.

A.H.

Vedlagt(e) fil(er)

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere