Gå til innhold

Foto

Et lite stykke Thailand II

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
294 svar til dette emnet

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

Den ene karen har aldri vært med noe dame og han er 30 år, jeg synes det er litt rart, men folk er jo forskjellig.
Kan tenkes at andre som ikke er asiagifte vil tenke at alle som er asiagifte er rare.

http://www.side2.no/...icle3068961.ece

Dette innlegget har blitt redigert av Brikkus: 20 januar 2011 - 15:46

eltoro

eltoro

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 609 Innlegg:

Den ene karen har aldri vært med noe dame og han er 30 år, jeg synes det er litt rart, men folk er jo forkjellig.
Kan tenkes at andre som ikke er asiagifte vil tenke at alle som er asiagifte er rare.

Ja det kan jo virke nok spesielt må jeg si meg enig i. Men som dt viktigste du sier, vi er jo forskjellige. Ikke alle finner drømmedama i 20-åra etter kanskje gjentatte forsøk. Mens noe fester og puler seg fra den ene til den andre..

Virker da absolutt som en trivelig kar !
Bare han som har gått en mil i mine sko, har rett til å dømme.

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:
Gleder meg til denne serien. Alle der inne er gjennomsnitt av nordmenn tipper jeg. Synes det var en fin blanding i den første som ble sendt.

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Den ene karen har aldri vært med noe dame og han er 30 år, jeg synes det er litt rart, men folk er jo forskjellig.

Nå spørs det vel hva man(og ikke minst han) legger i akkurat det?
Det behøver jo ikke bety at han er en einstøing som ikke har vært borti damer før, jeg tolker det slik at han ikke har hatt langvarige kjæresteforhold.
Det kan jo hende han er som meg, jævlig kresen på damene, og det er jo ikke sikkert det svømmer over med single drømmedamer i den bygda han bor i.
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 460 Innlegg:
Jeg tror nok vi er noen raringer alle sammen jeg, og de som tror de er noe annet.........tja, skulle nå likt å hilst på de som tror de er noe bedre en de gutta eller kara der. Svartkruttgubben ruler :lol:
Redigert signatur

stigk

stigk

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 697 Innlegg:
Bygdefaktoren var kanskje litt høy men jeg synes bare det er sjarmerende ;)

Tror ikke det har så mye med at de er thai-gifte å gjøre, de representerer nok et ganske normalt tverrsnitt av befolkningen.

Det er nå også engang slik at det er en del kulturforskjeller mellom kaffe-latte gjenget i Oslo og ungkarer i en fjordtarm i utkantnorge.

Gleder meg til å se fortsettelsen i kveld!

rainbow

rainbow

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 436 Innlegg:
Jeg gleder meg til denne serien, jeg fikk med meg den første serien også. Vi som har dame i asia, eller er asiagifte, blir sikkert sett på som raringer, men det bryr jeg meg overhodet ikke om.
:thailand:

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Jeg tror nok vi er noen raringer alle sammen jeg, og de som tror de er noe annet.........tja, skulle nå likt å hilst på de som tror de er noe bedre en de gutta eller kara der. Svartkruttgubben ruler :lol:

Du sier noe, vi hadde vel trengt et forumstreffPostet bilde
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

rainbow

rainbow

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 436 Innlegg:

Bygdefaktoren var kanskje litt høy men jeg synes bare det er sjarmerende ;)

Tror ikke det har så mye med at de er thai-gifte å gjøre, de representerer nok et ganske normalt tverrsnitt av befolkningen.

Det er nå også engang slik at det er en del kulturforskjeller mellom kaffe-latte gjenget i Oslo og ungkarer i en fjordtarm i utkantnorge.

Gleder meg til å se fortsettelsen i kveld!

Jeg bur på landsbygda, og skjemmes ikke av det, her er det fredelig og godt.;)

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Enig i den, men det er ofte langt mellom ledige kvinnfolk.

stigk

stigk

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 697 Innlegg:

Det synes jeg ikke du skal heller, hvis du trodde jeg mente det så har du misforstått meg grundig.

At det er kulturelle forskjeller mellom deler av Norge er det vel ingen som betviler? (Da betviler i så fall jeg at de har tilbrakt mye tid utenfor eget fødested). Men forskjeller impliserer ikke nødvendigvis noe negativt.

Jeg skal innrømme at noen av dem hadde interesser og livsstil som jeg ikke kjenner meg igjen i, men det er mitt valg og impliserer ikke noe negativt om dem.

Stort sett synes jeg de virket som flotte karer og gode ektemenn.

Dette innlegget har blitt redigert av stigk: 20 januar 2011 - 18:03

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:

Ja det kan jo virke nok spesielt må jeg si meg enig i. Men som dt viktigste du sier, vi er jo forskjellige. Ikke alle finner drømmedama i 20-åra etter kanskje gjentatte forsøk. Mens noe fester og puler seg fra den ene til den andre..

Virker da absolutt som en trivelig kar !

Vi kunne jo snu på det også, ville han fremstå som noe bedre om han hadde vært bygdas store rundbrenner som til slutt ender opp med ei thaidame?

rainbow

rainbow

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 436 Innlegg:

Det synes jeg ikke du skal heller, hvis du trodde jeg mente det så har du misforstått meg grundig.

At det er kulturelle forskjeller mellom deler av Norge er det vel ingen som betviler? (Da betviler i så fall jeg at de har tilbrakt mye tid utenfor eget fødested). Men forskjeller impliserer ikke nødvendigvis noe negativt.

Jeg skal innrømme at noen av dem hadde interesser og livsstil som jeg ikke kjenner meg igjen i, men det er mitt valg og impliserer ikke noe negativt om dem.

Stort sett synes jeg de virket som flotte karer og gode ektemenn.

Enig i det ja.

sokrates

sokrates

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 079 Innlegg:

:D

Tror du Brikkus att en oppegående og ressurssterk person som tilfeldigvis ikke har hatt noe kjæreste (han sier han ikke har våget å ta sjansen tidligere) i en alder av 30 år kan være en som får de "andre" (ikke asiagifte) til å "tenke at alle som er asiagifte er rare".

Jeg tror du bør få justert virkelighetsoppfatningen din. "De andre" har ment dette i mange år, og sannsynligvis i mange tilfeller med meget god grunn.

Så håper jeg alle kan slutte å være så forbanna negativ og fordømmende overfor disse folkene som våger i være med i serien. De er sannsynligvis mer oppegående og tøffere enn noen av oss andre noldusene som sitter på sidelinjen og servere sure oppstøt er eller vil bli. Hvor bra tror dere serien ville blitt hvis alle var A4 og dønn kjedelige?

Nå er jeg kanskje på tynn is, men jeg tror de som er mest kritisk er de som burde kritisere minst....

Uansett, jeg gleder meg stort til i kveld.

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

:D

Tror du Brikkus att en oppegående og ressurssterk person som tilfeldigvis ikke har hatt noe kjæreste (han sier han ikke har våget å ta sjansen tidligere) i en alder av 30 år kan være en som får de "andre" (ikke asiagifte) til å "tenke at alle som er asiagifte er rare".

Jeg tror du bør få justert virkelighetsoppfatningen din. "De andre" har ment dette i mange år, og sannsynligvis i mange tilfeller med meget god grunn.

Så håper jeg alle kan slutte å være så forbanna negativ og fordømmende overfor disse folkene som våger i være med i serien. De er sannsynligvis mer oppegående og tøffere enn noen av oss andre noldusene som sitter på sidelinjen og servere sure oppstøt er eller vil bli. Hvor bra tror dere serien ville blitt hvis alle var A4 og dønn kjedelige?

Nå er jeg kanskje på tynn is, men jeg tror de som er mest kritisk er de som burde kritisere minst....

Uansett, jeg gleder meg stort til i kveld.

Jeg har overhodet ikke kritisert han nå får du se hva jeg skrev. Jeg har skrevet i denne tråden at jeg synes det er et fint gjennomsnitt av befolkningen i den serien. Andre i denne tråden har sagt folkene er rare. Sånne som deg som ikke forstår hva de leser undres jeg over.

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:
Alle folk er rare i verden...og det er bra sånn!B)

:hoho:

sokrates

sokrates

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 079 Innlegg:
Det var ikke lett å forstå ut fra det du skrev....

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

Alle folk er rare i verden...og det er bra sånn!B)

Jepp helt enig.B)

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 575 Innlegg:

Ja godt noen tørr å si det mange tenker ;)

Kona ble også pinlig berørt av enkelte av jentenes oppførsel. Nå er det ikke alltid at oversatt språk nødvendis gir den eksakte meningen. Nå snakker vi og om kulturelle forskjellen. Men likefremt, jeg gleder meg til å se i kveld :)

Nettopp ! Ikke bare at det TØR si det, men også at de KAN si det uten å bli møtt av en skur av corny beskyldninger av folk som tar opp det du sier i aller verste mening, eller i verste fall få sletta innlegget.:huh:

Men vi får håpe vi krymper oss for mye i sofaen i kveld.:rolleyes:

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

Det var ikke lett å forstå ut fra det du skrev....

Les hele tråden så kan du kritisere dem som sier noe annet enn meg.Ikke mange sider å lese, du klarer det vel på noen minutter.

Dette innlegget har blitt redigert av Brikkus: 20 januar 2011 - 18:42

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere