Gå til innhold

Foto

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
59 svar til dette emnet

sjabby

sjabby

Tøffel

• Medlemmer
  • 2 906 Innlegg:

Noen som vet hvordan kvaliteten er på Skype når man ringer til thailand?

SMILY

SMILY

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 462 Innlegg:

Noen som vet hvordan kvaliteten er på Skype når man ringer til thailand?

Dette har vært diskutert her før mener jeg, og etter hva jeg husker så funka det bra:-)

SKYPE er bra! .-)
SMILY:-)
"Har funnet dama i mitt liv endelig"UPDATE: Pisspreik!

AIRBUSFAN

AIRBUSFAN

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 444 Innlegg:
Ringer med skype til Thailand nesten hver dag og det virker meget godt
Snart avreise til Thailand

bar-sjef

bar-sjef

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 065 Innlegg:
fungere like bra som med mobil å så er det billig :snakketelefon:

Kill the cunts and fuck the pretty girls.

ting_tong

ting_tong

Medlem

• Medlemmer
  • 8 875 Innlegg:
Priser for å ringe med SKYPE:

Thailand : 0.76.-
Thailand Mobil: 0.76.-
Thailand bkk: 0.41.-

Norge: 0.14.-
Norge Mobil: 1.42.-

http://www.skype.com...y=NOK#listing-N

TomYum

TomYum

Medlem

• Annonsør
  • 914 Innlegg:
Snakker med folk på skype mellom norge og thailand hver dag. Med headset, så er kvaliteten like bra som å sitte ved siden av den du prater med. Har du høyttalere og mic, så er kvaliteten samme som med mobiltlf.

Tom

kundesenter300x150_zpsa45abe4e.jpg 1_vip_logo_banner_liggende300x100_zpse2c

JanAndre

JanAndre

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 115 Innlegg:

Snakker med folk på skype mellom norge og thailand hver dag. Med headset, så er kvaliteten like bra som å sitte ved siden av den du prater med. Har du høyttalere og mic, så er kvaliteten samme som med mobiltlf.

Tom

Hei Tom..

Hvordan Internettfrobindelse har du da? Jeg regner med at du sitter nede i Pattaya ennå? :)

Og i såfall, hva betaler du for Internettforbindelsen?

ting_tong

ting_tong

Medlem

• Medlemmer
  • 8 875 Innlegg:
Jeg kan ikke svare for Tom, men jeg sitter med en "adsl linje" på 128/256, og jeg opplever samme kvalitet som Tom beskriver ovenfor.

Betaler 3400baht/mnd. for dette, noe Tom sikkert slipper adskillige billigere unna. :evil:

TomYum

TomYum

Medlem

• Annonsør
  • 914 Innlegg:
Ja, jeg sitter også med ADSL linje på 256/128. Og jeg betaler 1600 baht pr.mnd for denne.

Tom

kundesenter300x150_zpsa45abe4e.jpg 1_vip_logo_banner_liggende300x100_zpse2c

gekko

gekko

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 372 Innlegg:
Jeg er nok ikke spesielt fornøyd med Skype, hverken i Norge eller til Thailand. Plages med små dipp. Bruker forøvrig headset. :'(

Har gått over til prepaid kort i stedet - ikke alltid den beste kvalitet det heller, men det er rimligere enn normal linja....

Hører med at "telemord" ikke har gitt meg den beste linja, selv om det kalles "brebånd" :-? på ADSL. (750/256)
mvh
gekko

"Den største glede man kan ha, er å gjøre andre glad"

walkman

walkman

Medlem

• Medlemmer
  • 13 171 Innlegg:

Jeg er nok ikke spesielt fornøyd med Skype, hverken i Norge eller til Thailand. Plages med små dipp. Bruker forøvrig headset. :'(

Har gått over til prepaid kort i stedet - ikke alltid den beste kvalitet det heller, men det er rimligere enn normal linja....

Hører med at "telemord" ikke har gitt meg den beste linja, selv om det kalles "brebånd" :-? på ADSL. (750/256)

Har du prøvd Iphone: KOna bruker den og den fungerer bra, rimelig er den også

https://www.iphone.no/iphone/kampanje/

Kr.0,37 til Bangkok

https://www.iphone.no/iphone/index.php
mvh
walkman

"Erfaring er ikke hva som hender oss, men hva vi gjør med det som hender oss"

vehusheia

vehusheia

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 545 Innlegg:
Har selv brukt iphone noen måneder. stort sett veldig god forbindelse, har desverre opplevd noen få tilfeller av dårlig linje(hører skjeldenhetene til). Fordelen hos iphone er at man kan definere hvilke telfoner som kan bruke kontoen. god loggføring og greie priser...enkelt å lade kontoen..

Triste Gufas

Triste Gufas

Medlem

• Medlemmer
  • 13 661 Innlegg:

exen bruker skype til fast og mobil i los. kongelyd. tror det avhenger endel av kvaliteten på headsettet..
<p>For et drittforum dette er blitt.

gekko

gekko

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 372 Innlegg:
Headsett kaunne vært bedre, det er mer et problem med at andre enden sier jeg "forsvinner" for ofte...
mvh
gekko

phitoo

phitoo

Medlemmer

• Medlemmer
  • 12 427 Innlegg:

Headsett kaunne vært bedre, det er mer et problem med at andre enden sier jeg "forsvinner" for ofte...

Har den erfaringa at de som kjører med trådløst nettverk( router)har problemer med at de blir "borte". Ringer på skype stadig vekk til Thailand både mobil og fasttelefon med billlig headset fra logitech,helt sjef :lol:
Postet bildePostet bildePostet bilde
last ned phitoo´s thai.norske minparlør ;)
http://www.o12a.com/...hitoos_mini.pdf

AIRBUSFAN

AIRBUSFAN

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 444 Innlegg:
Jeg hadde problemer med skype når jeg hadde trådløs nettverk.
De sa jeg kom bort og noen ganger falt linja ut
skifta til kabel og etter det så funker det bra :-?
Snart avreise til Thailand

gekko

gekko

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 372 Innlegg:
Problemene kan ligge i overføringen der da. Kjører trådløst til "stue PC`n" fra en router nede. Får bare begynne å snurre tråd og borre høl i vegggene....

:-?
mvh
gekko

Balder

Balder

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 940 Innlegg:
Har meget god erfaring med skype til Thailand! Ikke fra skype til skype, men kjøper kreditt på skype out og ringer til telefoner uansett der nede.mobil som hjemme. Men i Norge har jeg både god opp og nedlasting da.... :-D Billig å bruke skype out til mobil i Bangkok! Madammen kutta ut disse telefonkortene sine når hun fant ut det. Grunnen til at man får bedre kvalitet i headsett er at man slipper unna ekko. Altså lyden går via høytaler og inn i mikrofonen igjen, og derfor mister man noe av kvaliteten. Desuten er det ikke noen abbonement å betale.

svenhogda

svenhogda

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 180 Innlegg:
Prøv heller www.voipdiscount.com her er det gratis og ringe både til fast og mobil i Thailand. Både jeg og kona bruker kun denne

lazy78

lazy78

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 144 Innlegg:

Prøv heller www.voipdiscount.com her er det gratis og ringe både til fast og mobil i Thailand. Både jeg og kona bruker kun denne

prøvde linken din, men den fungerte ikke :-|

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere