Gå til innhold

Foto

Card sharing med Thai TV kanaler

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

Dilbert

Dilbert

Medlem

• Medlemmer
  • 434 Innlegg:

Hei !

Er litt usikker på hvordan reglene er med å spørre om det nedenfor, men moderator får slette hvis det er upassende.

Noen som vet om noen card sharing ringer som inkluderer Thai TV kanaler, bor i blokk og har ikke anledning til å sette opp parabol selv, men fruen i huset ønsker gjerne tilgang til noen Thai TV kanaler

Dilbert
Sit down pliiiiis

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:
Spør du om noen sender thaikanaler på kabel? Det vet vel kabelselskapet som vet, har de , er den mest sansynlig gratis

Dilbert

Dilbert

Medlem

• Medlemmer
  • 434 Innlegg:

Spør du om noen sender thaikanaler på kabel? Det vet vel kabelselskapet som vet, har de , er den mest sansynlig gratis

Nei, jeg spør om det er noen card sharing ringer som har Thai TV kanaler
Sit down pliiiiis

Mekong

Mekong

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 363 Innlegg:

Nei, jeg spør om det er noen card sharing ringer som har Thai TV kanaler

Har du Thai TV kanaler? Har ikke du tilgang til kanalene så hjelper det ikke å share. Først kanal så kode.

Bragemann

Bragemann

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 16 Innlegg:
Tror ikke det er så mye av det i norge ,har selv parabol men det er ikke annet å få inn av thaikanaler en en buddah kanal og thai global network på de 4 hodene jeg har men kona abbonerer på dootv der det er masse serier og kanaler fra Thai og hun er kjempefornøyd med det

Homer

Homer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 601 Innlegg:
Slipper en unna parabolen om en bruker card sharing???
Jeg har sett hvordan dette virker i Thailand,en bruker en parabolantenne,dreamboxc en pc og cardsharing som en får tak i de krypterte kodene.
Jeg kjenner bare til dette i Thailand,men skulle likt å visst hvordan en kunne slippe parabolen:p

inge1

inge1

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 34 Innlegg:
Kona har ObizGO.tv på internett, betaler litt (ca.50kr.?) per måned og er godt fornøyd med det . Det passer bra for meg også, for da kan jeg se hva jeg vil på den vanlige TVen.:brudepar:

DJoi

DJoi

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 181 Innlegg:
Du kan ikke få inn flere Thai kanaler enn det som er nevnt over, (selv om du deler kort som har tilgjengelig kanalene fra Thailand) grunne er at Satellitten Thailand bruker Thaicom 2 og Thaicom 5 ligger på 78.5 grader Øst. denne ligger så nær horisonten at du ikke vil få denne inn (Tror den liger +/- 3 grader over horrisonten)
En - DJoi your life...

laoman

laoman

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 230 Innlegg:
Kona bruker www.doozija.com. Ganske ferske serier. Nå sist mandag kom det nyhetsstriper fra lørdagens demonstrasjoner så det må man jo kalle ferskt. Koster 400 thb for 30 dager.
laoman - www.thaisa.net
~long cold winter

Dilbert

Dilbert

Medlem

• Medlemmer
  • 434 Innlegg:
Hei, mulig jeg uttrykte meg litt uklart, men jeg mente om det var noen som kjente til noen som hadde tilgang til noen Thai kanaler via parabol og var tilknyttet en card sharing ring som jeg kunne hekte meg på.

Men jeg har fått mange gode tips om nettsider, så jeg tror nok jeg heller prøver det.

Takk for alle tilbakemeldinger og god helg alle sammen

Dilbert
Sit down pliiiiis

laoman

laoman

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 230 Innlegg:
Det er nok feil forum å spørre om noe slikt på :) Du må nok søke litt i #hacz og #cracz.
laoman - www.thaisa.net
~long cold winter

gekko

gekko

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 372 Innlegg:
Denne har endel og noe varierende tilgang, men er gratis.

TOMA - Internet TV

:ikkedrikke:
mvh
gekko

"Den største glede man kan ha, er å gjøre andre glad"

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Hei, mulig jeg uttrykte meg litt uklart, men jeg mente om det var noen som kjente til noen som hadde tilgang til noen Thai kanaler via parabol og var tilknyttet en card sharing ring som jeg kunne hekte meg på.

Men jeg har fått mange gode tips om nettsider, så jeg tror nok jeg heller prøver det.

Takk for alle tilbakemeldinger og god helg alle sammen

Dilbert

1,du må ha parabol for å få signal
2,kanalen er gratis,så da sharer man ikke.
3 ja gjør det, god helg :skål:

Brikkus

Brikkus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 6 055 Innlegg:

Kona har ObizGO.tv på internett, betaler litt (ca.50kr.?) per måned og er godt fornøyd med det . Det passer bra for meg også, for da kan jeg se hva jeg vil på den vanlige TVen.:brudepar:

Samme bruker kona mi. alt ligger lagra og man kan se opptak av alt fra alle kanalene.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere