Gå til innhold

Foto

Annonsør: Sunquest Travel Norge AS

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
63 svar til dette emnet

walkman

walkman

Medlem

• Medlemmer
  • 13 171 Innlegg:

Sunquest Travel Norge AS er annonsør på to forskjellige steder i forumet, og er vår partner på flyreiser.

Sunquest Travel Norge AS selger rimelige flybilletter med god service til de fleste steder i verden. Ved å gå inn på deres nettside som du finner her, www.sunquest-travel.no, kan du bli oppdatert på deres priser og spesielle tilbud.

Asiaforum.no håper at alle våre medlemmer og gjester innhenter tilbud på sine fremtidige flyreiser hos Sunquest Travel Norge AS. Gi gjerne beskjed til dem at du så annonsen deres her på Asiaforum.no. På den måten vil de se nytten av å annonsere her til neste år også, og om det skulle komme mange nok bestillinger i løpet av et år er det kanskje mulig å forhandle seg frem til spesielle priser.

Vår andre partner på flyreiser er Eastern Travel & Tours AS, deres nettside er www.eastern.no, skulle mot formodning ikke Sunquest Travel Norge AS kunne tilby hva du ønsker så undersøk med dem.

Bruker alltid Sunquest og kan skryte av dem, god service og flinke til å tilrettelegge.
mvh
walkman

"Erfaring er ikke hva som hender oss, men hva vi gjør med det som hender oss"

Mr. SuSat

Mr. SuSat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 697 Innlegg:
Har hele tia brukt sunquest-travel jeg også, men nå er det umulig for dem å hjælpe meg.

Trodde jeg hadde bestilt og betalt billetten fra KBV - OSL i juli - retur i desember (tur/retur til 5567 kroner), men nå viser det seg at det har skjedd en transaksjonsfeil på en eller anna måte slik at jeg ikke har noen billett og pengene er tilbakeført (har vært på avveie i 3 uker) til min konto i går.

Hadde skrivi ut det som kalles e-ticket......men......

Forsøker nå å finne den samme.....eller tilsvarende.....billett, men nå er det nesten dobbel pris og flytia er oppe i 24 - 27 Timer.

Oppgitt som fa....nå.....

oktrg500

oktrg500

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 105 Innlegg:
Hei!

I respekt for det som har vært postet før - lurer jeg på om du kan dele litt om hvor det klundret seg til, Mr. SuSat?
Hva var årsaken til at det ble slik det ble? Noe du kan dele med oss andre som vi kan lære av?
Synes det er greit å få avklart om årsaken var hos Sunquest, eller ikke, i og med at det ble postet i denne tråden.

Jeg drar en tur nå i juli, etter sist tur i april. Fikk karasjokk, og vel så det, når jeg begynte å titte på flyprisene i juli.
En tredobling av flyprisen siden april. Søkt igjennom Skyscanner, Momondo, Thai Airways, Finn.no og en rekke andre steder.

Billigste tur-retur, uten mellomlanding - 17.000,-, som ble fort utsolgt. Business class starter på rundt 24.000,-
Alternativer var ca 11.500,- til 12.500,- med flere mellomlandinger.

Tenkte det var lurt å titte igjennom forumet en gang til, før bestilling.

Leste litt i denne tråden, og sendte på en mail til Sunquest. Gikk ikke lenge, før en veldig sympatisk person var i andre enden av tråden.
Formelig boblet over av forslag og datoer... Noe betenkt over entuiasmen - undret jeg meg på hvor mye snakker vi om. 7000 - 8000 var svaret.
Fikk et par forslag om mulige avreise og returdatoer, med beskjed om at det måtte avklares med Thai Air. Siden det, har Jarle vært på saken.
Beskjeden var å ringe ham kl 22:00 for å få status. Gjorde det, og 06:30 dagen etter fikk jeg bekreftet flight. 7500,- tur-retur med Thai Air. Midt i Jul.

Neste gang jeg trenger billett - er Jarle/Sunquest førstevalg, rett og slett på grunn av best pris, samt veldig god kundeoppfølging.

God tur. Sawadee.

Mr. SuSat

Mr. SuSat

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 697 Innlegg:

Hei!

I respekt for det som har vært postet før - lurer jeg på om du kan dele litt om hvor det klundret seg til, Mr. SuSat?
Hva var årsaken til at det ble slik det ble? Noe du kan dele med oss andre som vi kan lære av?
Synes det er greit å få avklart om årsaken var hos Sunquest, eller ikke, i og med at det ble postet i denne tråden.

Jeg drar en tur nå i juli, etter sist tur i april. Fikk karasjokk, og vel så det, når jeg begynte å titte på flyprisene i juli.
En tredobling av flyprisen siden april. Søkt igjennom Skyscanner, Momondo, Thai Airways, Finn.no og en rekke andre steder.

Billigste tur-retur, uten mellomlanding - 17.000,-, som ble fort utsolgt. Business class starter på rundt 24.000,-
Alternativer var ca 11.500,- til 12.500,- med flere mellomlandinger.

God tur. Sawadee.

Avklaring på ditt spørsmål - Sunquest har IKKE rota det til for meg da Jarle IKKE kunne finne tilsvarende billett som den jeg "trodde" jeg hadde kjøpt.

Det som gikk galt var.......at det blei en dobbelbocking.......2 personer kjøpte en og samme billett omtrent i samme sekundet via internett.
Husker ikke vilket selskap det var nå (har kasta den e-ticket' en), men de fant ut av at den andre personen hadde kjøpt billetten......og betalt......noen tiendedels sekund FØR meg......jeg fikk annulering på min billett.....penger tilbake.....kontakter Jarle, men han kan ikke hjælpe meg med billett til samme prisen og samme tidsrommet......ikke fra Krabi-BKK-Osl heller med retur, men KUN fra BKK-Osl. med retur.

Fant sjøl og satte sammen en ny billett til Norge......reiser den 5. juli. (om jeg ikke husker feil).

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Norge

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere