Gå til innhold

Foto

Annonsør: Sunquest Travel Norge AS

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
63 svar til dette emnet

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Sunquest Travel Norge AS er annonsør på to forskjellige steder i forumet, og er vår partner på flyreiser.

Sunquest Travel Norge AS selger rimelige flybilletter med god service til de fleste steder i verden. Ved å gå inn på deres nettside som du finner her, www.sunquest-travel.no, kan du bli oppdatert på deres priser og spesielle tilbud.

Asiaforum.no håper at alle våre medlemmer og gjester innhenter tilbud på sine fremtidige flyreiser hos Sunquest Travel Norge AS. Gi gjerne beskjed til dem at du så annonsen deres her på Asiaforum.no. På den måten vil de se nytten av å annonsere her til neste år også, og om det skulle komme mange nok bestillinger i løpet av et år er det kanskje mulig å forhandle seg frem til spesielle priser.

Vår andre partner på flyreiser er Eastern Travel & Tours AS, deres nettside er www.eastern.no, skulle mot formodning ikke Sunquest Travel Norge AS kunne tilby hva du ønsker så undersøk med dem.

TomYum

TomYum

Medlem

• Annonsør
  • 914 Innlegg:
Kjenner jo Mats fra Sunquest godt, jeg. Han skaffer alltid de billigste billettene til Thailand.

kundesenter300x150_zpsa45abe4e.jpg 1_vip_logo_banner_liggende300x100_zpse2c

TeeSud

TeeSud

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 828 Innlegg:
Legger bare inn linken på nytt,

den her håper jeg virker

www.sunquest-travel.no

Bare slett den etter at du har fått ordnet din Tava :wink:

Med vennlig hilsen

TeeSud

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Bare slett den etter at du har fått ordnet din Tava :wink:

Da er den rettet i det opprinnelige innlegget. Takk for at du ga beskjed slik at det kunne rettes opp, TeeSud. Lar meldingen din ligge jeg som et en huskelapp til meg selv om at jeg må være litt mer nøyaktig neste gang :-).

SabaiSabai

SabaiSabai

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 471 Innlegg:
Jeg fulgte med på flyttelasset da Jarle sluttet i Exotic
og startet for seg selv med Sunquest Travel.

For noen år siden sendte han passet mitt til den Vietnamesiske
ambassaden i Stockholm for visum.
Posten rotet det bort på returen :-? , men Jarle fant det i en skuff
på et postkontor han vanligvis ikke bruker, 3 timer før :shocked:
min avreise....
When the going gets tough, the tough get going.
When the going gets rough, the tough get rough.

Pondus

Pondus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 336 Innlegg:
Hei!

Kva har skjedd med linken til Sunqest Travel? Tipsa ein kompis om byrået, men kan ikkje kome inn på heimesida via linken.

Tormod

Tormod

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 642 Innlegg:
Virker som de har trøbbel med sine nettsider, vil tro de er oppe og går igjen i løpet av noen timer.

Her er tlf.nummer til de: 22 35 39 45

phitoo

phitoo

Medlemmer

• Medlemmer
  • 12 427 Innlegg:
Sida har liggi nede i dagesvis,prøvde flere ganger forrige uke og i helga.Men jeg har tlf og jeg. :lol:
Postet bildePostet bildePostet bilde
last ned phitoo´s thai.norske minparlør ;)
http://www.o12a.com/...hitoos_mini.pdf

Tormod

Tormod

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 642 Innlegg:
Den er oppe og går nå :!:

thomasjojo

thomasjojo

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 932 Innlegg:
m, ja :-D
01110100011010000110111101101101011000010111001101101010011011110110101001101111010000000110011101 space 10110101100001011010010110110000101110011000110110111101101101

bar-sjef

bar-sjef

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 4 065 Innlegg:
hvilken sak?

Kill the cunts and fuck the pretty girls.

xblikken

xblikken

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 Innlegg:
men de er for dyr på tur til BKK, fant tur nesten en tusing billigere på Ebookers nå til høsten

nonsuwan

nonsuwan

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 569 Innlegg:
Ho ho igjen.Enig de har blitt for dyre lønner seg alttid å titte på nettet.Jeg fant en pris til Bkk nesten 2000nkr under dem med mye bedre flytider også ikke så mye venting.Marco polo er et bra tips.God service.De kan faktisk marche bra priser Bkk/Oslo/Bkk prøvde det sist jeg hadde besøk fra Thailand.God kveld.

men de er for dyr på tur til BKK, fant tur nesten en tusing billigere på Ebookers nå til høsten

Nonsuwan

walkman

walkman

Medlem

• Medlemmer
  • 13 171 Innlegg:
Hei
Har fått tilbud fra Jarle på Sunques t/ r SVG- BKK til 6700,- med Thai
Beste oppslag på ebookers er kr. 7.603,- i juni neste år.

Kjapp respons fra Sunquest, og fornøyd så langt, selv om jeg ikke har bestemt noe ennå, men har vansker med å se at man skal kunne få noe særlig billigere, om man ikke velger Taliban Airlines eller noe slikt.
mvh
walkman

"Erfaring er ikke hva som hender oss, men hva vi gjør med det som hender oss"

Pinocchio

Pinocchio

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 324 Innlegg:

Hei

Kjapp respons fra Sunquest, og fornøyd så langt, selv om jeg ikke har bestemt noe ennå, men har vansker med å se at man skal kunne få noe særlig billigere, om man ikke velger Taliban Airlines eller noe slikt.

Jeg er også veldig fornøyd med Sunquest. Men vær oppmerksom på at du enkelte ganger, når du bestiller mindre enn ca. 1 uke før avreise, kan få veldige gode tilbud direkte fra flyselskapet mens reisebyråene i disse tilfellene må stille med en langt høyere pris.

Eks. Tidligere i høst sjekket jeg pris på en reise innen 5 dager, som hos reisebyråene, ink. Sunquest, lå på 18.000 og oppover. Hos Lufthansa fikk jeg biletten med standard rabatt til rett over 6.000.

walkman

walkman

Medlem

• Medlemmer
  • 13 171 Innlegg:

Hei

Jeg er også veldig fornøyd med Sunquest. Men vær oppmerksom på at du enkelte ganger, når du bestiller mindre enn ca. 1 uke før avreise, kan få veldige gode tilbud direkte fra flyselskapet mens reisebyråene i disse tilfellene må stille med en langt høyere pris.

Eks. Tidligere i høst sjekket jeg pris på en reise innen 5 dager, som hos reisebyråene, ink. Sunquest, lå på 18.000 og oppover. Hos Lufthansa fikk jeg biletten med standard rabatt til rett over 6.000.

Joda, er klar over det, men så er det dette med å kunne planlegg ferie og slikt i forhold til jobb, etc.
Kan liksom ikke bare ringe til arbeidsplassen og si at jeg sitter på Kastrup, og venter på flyet til Bangkok, og derfor kommer jeg ikke på jobb de neste 4 ukene...... :shocked: 8) :lol:

Jeg kunne faktisk flydd for 2.500 med SAS på slik billetter de ansatte får kjøpe, men da måtte vi vært den siste uken i Bangkok på satnd-by med tanke på ledige seter tilbake
mvh
walkman

toroverg

toroverg

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 664 Innlegg:

Hei

Synes 6700,- høres billig ut.
Søkte på kelkoo og der var bare Aeroflot billigere 5.850,-
Ellers var Austrian, KLM, Air France nest billigst rundt 7.000,-
To
----------------------------------------------------

walkman

walkman

Medlem

• Medlemmer
  • 13 171 Innlegg:

Hei

Synes 6700,- høres billig ut.
Søkte på kelkoo og der var bare Aeroflot billigere 5.850,-
Ellers var Austrian, KLM, Air France nest billigst rundt 7.000,-

Ja, det er mitt inntrykk også.
Sunquest sa det vr fullt den 14. juni, så det er tydelig at mange skal avsted. Jeg må evt. book den 8.juni, og må søke fri i 2 uker fra skolen for Lok Sao
mvh
walkman

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 992 Innlegg:
All skryt til sunquest travel,de ordnet billetter for 1 voksen + 2 barn idag til BKK 5 des.til den totale pris på 11000 nok.SAS skal ha 27000 for samme billett.Kona å barna reiser med Thai Airways på enveisbillett. :-D :-D
bad weather at work.jpg

Ice

Ice

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 159 Innlegg:
Da må nå du ha brukt mange bonuspoeng ? eller er det enveis ?
www.icecheersbar.com

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Norge

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere