Gå til innhold

Foto

Tannleger på Filippinene

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
111 svar til dette emnet

Aristotel

Aristotel

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 44 Innlegg:

Men det virker som om moderator her sensurerer bort navn og adresser!

Åge

Åge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 752 Innlegg:

Hva?? Nå tuller du vel...

Aristotel

Aristotel

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 44 Innlegg:
Nei,tuller ikke.Jeg har skrevet innlegg med navn og adresse som forsvinner i cyberspace.Syns det er litt dumt,fordi det kan virke som at man underslår f.eks enkle forbruker opplysnnger.Du kan jo prøve selv da.Anbefal ditt eller datt,kristiser det ene eller andre med fullt navn og adresse og se hva som skjer!

fal

fal

Medlem

• Medlemmer
  • 1 270 Innlegg:

Det er ingen slettede eller modererte poster i denne tråden.
Så det må være cyberspace trollet som har spist opp disse....

Åge

Åge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 752 Innlegg:

Nei,tuller ikke.Jeg har skrevet innlegg med navn og adresse som forsvinner i cyberspace.Syns det er litt dumt,fordi det kan virke som at man underslår f.eks enkle forbruker opplysnnger.Du kan jo prøve selv da.Anbefal ditt eller datt,kristiser det ene eller andre med fullt navn og adresse og se hva som skjer!

Heee, dette har du helt sikkert drømt eller noe...:paradis:

Aristotel

Aristotel

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 44 Innlegg:
ok.hehe hvis du mener jeg har drømt så peøver jeg en gang til da.Jeg har som sagt besøkt en tannlege på Cebu noen ganger.2 ganger har et implantat ramla ut,Store utgifter.1 gang har en krone falt av og blitt knust.Tannlegen heter Iraniyol R Flores og holder til i suite 302-A Mercado Bldg,Osmena Blvd
www adresse Dental Implant Tourism Holiday-Flores Dental Implant Clinic.
Eksperter som har sett arbeidet hans her i Norge bare rister på hodet.Men det blir spennende å se om dette kommer med da!

Åge

Åge

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 752 Innlegg:

ok.hehe hvis du mener jeg har drømt så peøver jeg en gang til da.Jeg har som sagt besøkt en tannlege på Cebu noen ganger.2 ganger har et implantat ramla ut,Store utgifter.1 gang har en krone falt av og blitt knust.Tannlegen heter Iraniyol R Flores og holder til i suite 302-A Mercado Bldg,Osmena Blvd
www adresse Dental Implant Tourism Holiday-Flores Dental Implant Clinic.
Eksperter som har sett arbeidet hans her i Norge bare rister på hodet.Men det blir spennende å se om dette kommer med da!

Selvfølgelig gjør det det. Det er nyttig informasjon for oss andre til å holde oss veldig langt unna varer og tjenester som ikke holder mål. Det er et av hovedhensiktene med dette forumet å dele erfaringer.

Synd du har denne erfaringen. Det som jeg har merket er at i Norge finner du stort sett jevn over god kvalitet på det fagmessige arbeidet, mens på Filippinene spriker den faglig kompetansen voldsomt. Derfor er det viktig at vi finner akkurat den eller de som gjør et godt fagmessig utført arbeid fordi det er ingen tvil om at det lønner seg å gå til tannlegen på Filippinene. Jeg sa vel noe sånt som at det lønner seg å få tannlegen til å utføre et mindre arbeid til å begynne med for å kunne vurdere arbeidet. Deretter kan du sette igang med større arbeider hvis du er fornøyd. Slik har jeg gjort det vaffal.....

Dette innlegget har blitt redigert av Berth: 19 mai 2010 - 07:10

asiagutt

asiagutt

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 176 Innlegg:
noen som faktisk vet om en god tannlege i metro Manila?

Seafarer

Seafarer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 232 Innlegg:
BUMP!!
De herrer moderatorer får unnskylde, men:

GOD tannlege i Metro Manila eller deromkring skulle jeg også gjerne visst om! - begynner å bli lenge siden siste sjekk. Kona har aldri vært hos noen tannlege, men så har hu da også noen digre hvite hestetenner, som ser ut som de kan bite 4-toms-spiker. Godt hu er snill.... Nåvel.

- Det må da være flere enn Berth og Aristotel som veit hvor dem har vært? eller?

(Trenger ikke nødvendigvis være superbillig i forhold til andre Filippinske tannleger. Blir uansett mye billigere enn i Norge, men jeg slipper ikke noen sleggemekanikere inn i kjeften på hverken meg eller kona. Og det blir litt drøyt å dra til Cordova bare for det. - Dessuten nekter kona plent å nærme seg Cebu... too many beautiful girls! :D)

Dette innlegget har blitt redigert av Seafarer: 12 juni 2010 - 22:07
MÅTTE skrive litt mer :p

melshorn

melshorn

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 168 Innlegg:

Jeg kan anbefale deg en god tannlege som har referanser til godt utført arbeid med flere nordmenn. Jeg har selv benyttet mg av henne, og jeg vet at flere i Cordova gjør det med godt resultat. Du finner henne på Mactan doctors hospital - inn hoveddøra og rett til høyre så lang du kan komme. Deretter banker du på den innerste døra der på venstre hånd. Vær tidlige ute hvis du vil fikse tennene samme dag. Ellers går det fint å bestille på forhånd.

Hei.
Takk for opplysningene.Brukes det røntgen,eller?

st4rgazer

st4rgazer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 70 Innlegg:
Fortsatt ingen som kan anbefale en tannlege i Manila?

wiking

wiking

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 581 Innlegg:

Veit vel muligens om en tannlege i Quazon city/ Manila. Har ikke prøvd den selv, men kona mi fikk reparert noen tenner der i 2009. Tannlegen hadde vært tannlege i Canada før.
Har ikke adressen framfor meg, men leter jeg finner jeg nok visittkortet. Tannlegen holder til i den samme gaten som Great Eastern hotell i Quazon City. Tannlegen holder til skrått over fra Great Eastern Hotell på venstre side-ca 100-500 meter å gå fra Great Eastern Hotell. Ellers så la jeg merke til at det fantes tannleger på en del av SM på min siste tur.

Dette innlegget har blitt redigert av wiking: 28 august 2011 - 22:26

cebuist

cebuist

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 53 Innlegg:

Jeg fikk anbefalt tannlege av Erik i Cordova og gikk dit. Hun har kontor i samme bygning (sykehus) som Mactan doctors. Inn hovedinngangen og direkte til høyre. Innerst i gangen der på venstre hånd holder hun til. Hun er flink, nøye og jeg kan trygt anbefale henne. Jeg fikk utført pussing (fjerne tannsten), skifte av 4 kompositfylling i fortennene. Satt der i nesten 2 timer og betalte 3000 peso. Ja, under 400 for jobben . Det er nesten slik at man har lyst til å gi driks så det holder.

Når jeg kommer ned i Juni skal jeg bytte ut en krone i den ene fortannen samt sette ei annen tann på krone. Har fått et prisoverslag på ca 10000 peso. Dessuten har jeg spurt om jeg kunne få slikt Hollywood-glis, men der sier hun at jeg nok er litt for glad i rødvin til at det kan vare. Så den delen lot vi være.

Hun har slutta der og flytta utenlands. Sist jeg var innom Mactan Doctors for 3-4 uker siden hadde de ingen tannlege, men de venter en ny.
Ang salapi makapalit og kalingawan apan dili makapalit og kalipay.

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:
Takker for opplysninga angaaende tannlegen hos Mactan Doctors. Da er det bare aa haape noen kan komme opp med et navn paa en tilsynelatende tilsvarende god tannlege i Metro Cebu
En skikkelig fristelse skal man ikke la gå fra seg. Det er ikke sikkert den kommer igjen!

cebuist

cebuist

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 53 Innlegg:

Takker for opplysninga angaaende tannlegen hos Mactan Doctors. Da er det bare aa haape noen kan komme opp med et navn paa en tilsynelatende tilsvarende god tannlege i Metro Cebu

Du finner kanskje en her: http://www.whatclini...pines/cebu-city Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men det er det kanskje noen andre her som har?
Ang salapi makapalit og kalingawan apan dili makapalit og kalipay.

My_sewit

My_sewit

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 150 Innlegg:
Utførte i fjor masse jobb hos en tannlege i Cebu. Hun hadde tidligere praktisert i Canada, og hadde mange anbefalinger fra andre, både filippinere og"kvitinger"
Så langt har alt hun har gjort vært bra, satte inn to porselens kroner, tok bort amalgam osv.
Flere amerikanere finnes på hennes kundeliste. Jeg opplevde henne som erfaren, rutinert og veldig forsiktig.
Det var faktisk første gang i mitt liv jeg sovna i stolen mens hun jobba, og jeg er snart 60......
Hun sa jeg ikke var den første som gjorde det...:-D

Hun heter Grace Lao D.M.D.
Holder til i Perpetual Succour Hospital
Suite 524 SPC Speciality Medical Center.
tel: +63. 32 2321176 kliniken, 5642120 hjemme.
Har åpent fra 9 til 17 man-fre, 9 til 12 lørdag.

fal

fal

Medlem

• Medlemmer
  • 1 270 Innlegg:
Dama var hos tannlegen tilknyttet hotellet Mabuhay Manor http://www.mabuhayma...CFY1YmAodbnTxkw
og fikset et mindre hull.

Problemet var at tannlegen har gjort en dårlig jobb, og nå er det hull under. Og hun må ha rotfylling.

Dette er andre gang hun har opplevd dette på Filippinene (med forskjellige tannleger), så vinningen går litt opp i spinningen kan man vel si.

Gunners

Gunners

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 193 Innlegg:
Har ikke brukt norske tannleger på mange år, og grunnen er innlysende. I Cebu har jeg en fast, kvinnelig tannlege som gjør slikt som fyllinger, etc helt ok. Sist jeg besøkte henne spurte jeg om hun kunne utføre en tannimplanta. men det hadde hun ikke utstyr til. Hun forklarte at det var få tannleger som hadde dette utstyret fordi det var ikke mange filippinere som hadde råd til å gjører slikt. Dessuten var det dyrt å gjøre det der. "Rimeligere å gjøre det i Thailand", sa hun. Jeg vet at denne tannlegen har vært i Thailand flere ganger, og hun visste også at jeg var ganske godt kjent der. Etter å ha vært hjemme en stund undesøkte jeg hos nærmeste lokale tannlege hvor mye dette ville koste, bare for å ha et sammenligninggrunnlag. Fikk tilsvar at det ville komme på et sted mellom 42000 og 44000 kr. Jeg bestilte da en t/r billett med Finair for 4700 og dro til min faste tannlege i Bangkok, hvor jeg tidligere har fått utført en tannimplantat.Det kostet meg denne gangen ca 7000 kr og inkluderte også pussing av tennene. Dette er ca 2 år siden. Denne tannlegen er meget dyktig, den beste jeg noen gang har vært borti. Så jeg kan trygt anbefale ham. Det er Ploenchit Dental Center, 7th floor 2 Sukhomvit Soi 2, Sukhomvit Road, Klongtoey, Bangkok 10110. Hans kone er også tannlege. Vet ikke hvor god hun er. Uttaler meg kun ut fra egen erfaring.

fox

fox

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 722 Innlegg:

der er gode tanleger i manila men jei husker ike adresen vet bare att min kone jorde en stor jåbb der mens vi bode der ca et år de var på de dyreste sykehuse i manila,min kamerat fra norge brukte same tanlege og sjeket mot sin norske nor de var gått 1 år og fik til svar kune ikke vert jort bedre i norge,

text eler ring min kone , Sylvia Torjussen telefon +639162734670, og forklar hene att du jerne vill ha tak i den tanlegen hun jorde en stor jobb hoss i manila efter att hun traf mei,
Lykke till

Vedlagt(e) fil(er)

• Vedlagt fil  174.JPG   3,31MB   4 Antall nedlastinger

Polaris

Polaris

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 22 Innlegg:
GOD tannlege i Metro Manila eller deromkring skulle jeg også gjerne visst om! - begynner å bli lenge siden siste sjekk. Kona har aldri vært hos noen tannlege, men så har hu da også noen digre hvite hestetenner, som ser ut som de kan bite 4-toms-spiker. Godt hu er snill.... Nåvel.

Har hørt mye om en USA-utdannet tannlege i Manila. Han er Dr Steve Mark Gan-- "The dentist to the stars" på Filippinene.. Har ikke prøvd han men har lest at prisen ligger 80,000 pesos for ei tann (implant)

Dr. Gan is a fellow/member of:

• Philippine Academy of Implant Dentistry
  • Academy of Osseointegration
  • International Congress of Oral Implantologist
  • American Society of Osseointegration
  • American College of Oral Implantology

Webside:

http://www.gaocdental.com/

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Filippinene

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere