Gå til innhold

Foto

Lebara kontantkort

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
15 svar til dette emnet

Salento

Salento

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 420 Innlegg:

Jeg har nå en extra mobil med lebara kontant kort, som selges nesten overalt i norge. Jeg er ganske fornøyd siden jeg kan fylle opp på kiwi og seven og rema 1000. så det er god tilgang og koster 1,26 per min å ringe dama i thailand;)
Finnes det andre kontant kort på markedet som er bedre en lebara å ringe fra mobil til mobil og som kan fylles på lett?

Å er det noe som er billigere pga jeg bruker 100 kr kontant kort på 2 dager, som da blir 1500 i måndten
som er 7500 bath som er 90000 bath i året som da i gjen er 900 pils i thailand og 1400 viss jeg kjøper di på 7eleven:drikkekompiser:

bricks

bricks

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 777 Innlegg:
voipdiscount(hvis du har internett) 10 euro for 3 måneder

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

voipdiscount(hvis du har internett) 10 euro for 3 måneder

4 mnd + at du kan ringe for de 10 euroene etter dette.:razz:

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:
Også Skype tilbyr ubegrenset* til Thailand (til fastlinje og mobiltelefon) for ca 30 NOK pr mnd.

(Du ringer fra pc-en** til mobil eller fastlinje)

*)6 timer pr. dag/max 50 ulike tlf.nr
**)Eller mobil til Wifi

Dette innlegget har blitt redigert av westendman: 13 juli 2009 - 18:56

laoman

laoman

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 230 Innlegg:
For ikke å glemme at de fleste greie prepaid telekort ligger på rundt 30 øre minuttet. Forutsetter da at man har tilgang på fasttelefon. Lebara er en bra og enkel metode for å ringe fra mobil til mobil. Anbefaler likevel World kortet som gir en ringepris på 1,19 pr. minutt til mobil i Thailand (Siden kortet ditt likevel er ekstra). Vær obs på at dette kortet gjør det dyrere å ringe til Norge.

En annen løsning er Vopium. Her trenger du ikke en Smartphone for å benytte tjenesten. Løsningen krever imidlertid at du installerer et program på telefonen. Programmet kan installeres selv på de fleste eldre telefoner som ikke er så smarte.

Med programmet installert merker telefonen at du ringer til utlandet. Du kobles automatisk via et nummer i Norge som gir deg en minuttpris til Thailand på 27 øre. I tillegg må du betale mobiltakst i Norge til teleoperatøren din. Likevel er dette en langt rimeligere løsning enn Telenor.
Hvis begge samtaledeltakerne har en Smartphone med trådløst internett kan man ringe helt gratis med denne løsningen. Vær likevel obs på at du kanskje må kjøpe deg tilgang til offentlige internettsoner.

Uansett er det billigst å ringe over internett med løsninger som VOIP Discount eller Skype som postene over sier. Men dette fordrer at man har internett.
laoman - www.thaisa.net
~long cold winter

kairo19

kairo19

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 890 Innlegg:
Har dere prøvd iplink??? er bra men må bruke iptelefon:Velkommen:

kleenex

kleenex

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 326 Innlegg:

Jeg har nå en extra mobil med lebara kontant kort, som selges nesten overalt i norge. Jeg er ganske fornøyd siden jeg kan fylle opp på kiwi og seven og rema 1000. så det er god tilgang og koster 1,26 per min å ringe dama i thailand;)
Finnes det andre kontant kort på markedet som er bedre en lebara å ringe fra mobil til mobil og som kan fylles på lett?

Å er det noe som er billigere pga jeg bruker 100 kr kontant kort på 2 dager, som da blir 1500 i måndten
som er 7500 bath som er 90000 bath i året som da i gjen er 900 pils i thailand og 1400 viss jeg kjøper di på 7eleven:drikkekompiser:

Du har da tydeligvis internett tilgang så da vil jeg anbefale at du kjøper påfyll på lebara kortet ditt der, dette er da enda rimeligere enn i butikken :)

kappa

kappa

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 8 Innlegg:
IP Link fungerer veldigt bra. Har brukt abonement IP Link Norge i flere år og er kjempe fornøyd.
Koster 69,0 pr mnd, da kan du ringe gratis 300 min til fast + 60 min gratis til mob.
Å ringe til Thailand koster 0,33 pr min til både mobil og fast.
Link: IPLink Norge

laoman

laoman

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 230 Innlegg:

IP Link fungerer veldigt bra. Har brukt abonement IP Link Norge i flere år og er kjempe fornøyd.
Koster 69,0 pr mnd, da kan du ringe gratis 300 min til fast + 60 min gratis til mob.
Å ringe til Thailand koster 0,33 pr min til både mobil og fast.
Link: IPLink Norge

Har selv brukt denne løsningen i etpar måneder nå og kona er kjempefornøyd.
laoman - www.thaisa.net
~long cold winter

Rolf12

Rolf12

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 639 Innlegg:
Tips for de som bruker Voipdiscount:
(man trenger bare en pc for innstalleringen av programmet, å ringe fra mobil til mobil i thailand koster deg norsk lokaltakst. De 10 euroene ringer man med når de 120 dagene er utgått.. 1.5 cent per minutt tar de da, til 10'ern er brukt opp og man kjøper nye 120 dager gratis)

Tip:
The service is very quick and hassle free. There's even a simple trick that you can use to make the dialling process completely seamless.
All you need to do is edit your international numbers to include the access number at the beginning, followed by a pause. This can be done easily depending on the brand of your mobile:
How to find pause in your mobile
Nokia phones:Press * 3 times until a 'p' appearsSiemens / Panasonic phones:Press 0 and hold until a '+' appears Motorola / Samsung / Sony Ericsson phones:Press * and hold until a 'p' appears LG Phones:Press # and hold until a 'p' appears If you need help with this, see your mobile phone instruction manual or contact your phone manufacturer.

For example you use the UK access number to call a German number:
Save the number as follows 0044123456789P0049123456789 and you never have to enter the recipients number again.

olsen_66

olsen_66

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 109 Innlegg:

Også Skype tilbyr ubegrenset* til Thailand (til fastlinje og mobiltelefon) for ca 30 NOK pr mnd.

(Du ringer fra pc-en** til mobil eller fastlinje)

*)6 timer pr. dag/max 50 ulike tlf.nr
**)Eller mobil til Wifi

Bruker selv Skype og er meget fornøyd.

Dette innlegget har blitt redigert av r.nordmannen: 03 april 2010 - 12:21

Andre1980

Andre1980

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 50 Innlegg:
Vil sterkt anbefale Chess Kontant Global som mobilabonnement om du ringer mye til Thailand.

Priser fra Norge til Thailand:
Til fasttelefon: Kr. 0,49 pr. minutt
Til mobiltelefon: Kr. 0,79 pr. minutt
SMS: Kr. 0,69 pr. melding
MMS: Kr. 5,. pr. melding
Startpris: Kr. 0,69 pr samtale.

Det er forøvrlig billigere å ringe Thailand enn å ringe Norge! Dessuten ringer du gratis til alle andre Chess-kunder!

Kan forøvrig lese mer på denne siden:

https://www.chess.no...skontant-global

Bruker dette kontantkortet selv, og er veldig fornøyd med det!

Dette innlegget har blitt redigert av Andre1980: 07 september 2010 - 22:30

arneharry

arneharry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 13 Innlegg:
Eg brukar noko som heiter telefonkort.net og det bra . Ringer til mobil i nord Thailand.

McCoolhill

McCoolhill

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 603 Innlegg:
Lebara selger også telekort på nett og i enkelte innvandrer butikker.
www.lebara.no

TeeSud

TeeSud

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 828 Innlegg:
Bruker også lebara,

begynte å bruke det helt tilfeldig da jeg fant ut at jeg sparte veldig mye på txt med lebara world, og ringe til filipinene er også relativt billig, men jeg bruker det hovedsaklig for txting,

Ladekort WORLD: til filipinene fra Norge
Fast: 1,85
Mobil: 2,25
SMS: 0,49
MMS: 1,99

var sms jeg ble skikkelig overasket over siden telenor har ca 6kr pr sms så var stor forskjell for meg hehe
Mvh
TeeSud

Acer

Acer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 365 Innlegg:
Lebara er ganske bra faktisk....har brukt Lebara world nå i over 2-år og det har spart meg for noen tusen kroner (",)
jeg ringer en god del til thailand og bruker Lebara World
Ladekort WORLD:
Fast: 0,79
Mobil: 1,19
SMS: 0,49
jeg bruker og lade opp Mobilen min på lebara.no - påfyll kontantkort - 500.kr hver gang , da får jeg automatisk 50.kr og ringe for (",) Til vanlig har jeg Onecall Faktura og da koster det 5.99 Pr min til mobil og sms 1.49 Til Thailand .
Livet seglar fort forbi

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Thailand

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere