Gå til innhold

Foto

Asiabutikker og restauranter i Norge

• Please log in to reply
175 replies to this topic

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 9 855 Innlegg:

Et skrekkeksempel på hvordan en matside ikke burde se ut. Det der var rett og slett motbydelig.

Hvorfor var det så ufyselig ? Litt amatørmessig side, riktignok. Jeg lette etter gufne bilder, og det eneste jeg kicket på var et elendig ølutvalg. Bånn i bøtta, faktisk. Er det der skoen trykker ?:huh:

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 344 Innlegg:
Selve designen sammen med presentasjonen og fargevalget. Mye kunne ha vært gjort med selve basisfargene på sidene sammen med hva en presenterer av mat og kvaliteten på bildene, lyset, fargegjengivelse, utsnitt, tempo på bildeskift etc etc. Mye å sette fingeren på der om det er mat som skal selges.
www.asianet.no

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 9 855 Innlegg:

Selve designen sammen med presentasjonen og fargevalget. Mye kunne ha vært gjort med selve basisfargene på sidene sammen med hva en presenterer av mat og kvaliteten på bildene, lyset, fargegjengivelse, utsnitt, tempo på bildeskift etc etc. Mye å sette fingeren på der om det er mat som skal selges.

Når du sier det, kan jeg vel kanskje være enig. Men det står kanskje til billigmatkonseptet. Unødvendig sikkert å si at jeg på ingen måte mente å være nebbete.:D

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 344 Innlegg:

Når du sier det, kan jeg vel kanskje være enig. Men det står kanskje til billigmatkonseptet. Unødvendig sikkert å si at jeg på ingen måte mente å være nebbete.:D

Ikke meningen å være en besserwisser, for jeg skriver med et smil om munnen stort sett selv om det kan leses ganske så kontant og rett frem?
www.asianet.no

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 9 855 Innlegg:

Ikke meningen å være en besserwisser, for jeg skriver med et smil om munnen stort sett selv om det kan leses ganske så kontant og rett frem?

Du antyder vel ikke at jeg stikker hue i sanda ?:P

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 797 Innlegg:
Postet bilde

Eksotisk butikktilvekst i Orkdal

Butikken skal hete La Verte Marked, og blir et nytt fargerikt tilskudd til dagligvaretilbudet i Orkdal.
Vertskapet heter Ciza Ngoholo og Ahadi Namugunga.
– Du kan skrive i avisa at vi er midt i Orkdalsvegen og at vi vil ha et godt og variert utvalg av utenlandske varer. I tillegg til friske grønnsaker også thaimat, pasta, olivenolje og mye annet både for nordmenn og utlendinger, sier Ahadi Namugunga.

http://www.avisa-st....ticle231395.ece

Kartet er oppdatert.

Tips mottas om nye asiatiske forretninger over hele landet!

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 797 Innlegg:
Prosjektet vedlikeholdes dessverre ikke lenger.

Jeg takker alle bidragsytere for verdifulle bidrag!

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 344 Innlegg:
Fantastisk arbeide du har lagt ned i denne tråden og kartet. Har selv brukt det flere ganger, og kommer til å savne oppdateringene. Håper du kommer tilbake senere. Du har gjort en kjempeinnsats for forumet på mange områder.

Velkommen tilbake.
www.asianet.no

Schlanbusch

Schlanbusch

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 1 737 Innlegg:
Jeg har ikke fått med meg forhistorien til westendmann`s fratreden her på forumet, men jeg vil ihvertfall savne alle de kjekke nyhetsoppdateringene, og ikke minst alt arbeidet han har lagt ned i denne tråden, som jeg har nytt godt av ved flere anledninger rundt omkring i Norge - når jeg har vært sulten.
-

“Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap)

.

- If you could reason with religious people, there would be no religious people...
.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 797 Innlegg:
Finnes det noen interesse for at jeg skal ta opp igjen jobben med dette kartet, eller er det bortkasta tid?

Phay

Phay

Medlem

• Medlemmer
  • 21 344 Innlegg:

Finnes det noen interesse for at jeg skal ta opp igjen jobben med dette kartet, eller er det bortkasta tid?

Selvfølgelig er det interesse for det Westendman. Jeg forstår ikke hva som har skjedd at du føler du ikke får annerkjennelse på det du gjør. Av og til så er det en utaknemlig jobb å gjøre noe frivillig, men de aller aller fleste er tause og nyter godt av ditt engasjement her på forumet. Om det er noen gnisninger, så er ikke det ensbetydende med at alt er galt med det du gjør, og nok tullinger til å fylle den ene tråden etter den andre med tull og fjas burde nå gi deg ett hint hvordan mange aktive bruker tiden sin på forumet. Men de er i mendretall av alle som faktisk leser og bruker forumet!

Håper du tar til deg den rosen som kommer, og ser bort ifra grinebitere og kverulanter!!!!!!!!

:)

bekalger skrivefeil
www.asianet.no

Denergod

Denergod

Medlem

• Medlemmer
  • 945 Innlegg:
Far East House, Lislebyveien 191A, 1617 FREDRIKSTAD Dere finner den på kartet på denne linken: http://www.gulesider.no/firma/far-east-house:p10004792149?geo_area=%C3%B8stlandet&search_word=far%20east

Kinarestaurant

Håper i det lengste at du tar fatt på oppgaven igjen eller ser på muligheten for eventuelt å sende kartdataene til noen andre som er godt kjent med Google Maps.

Postet bilde

Dette innlegget har blitt redigert av Denergod: 23 april 2012 - 20:54

En skikkelig fristelse skal man ikke la gå fra seg. Det er ikke sikkert den kommer igjen!

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 9 855 Innlegg:

Selvfølgelig er det interesse for det Westendman. Jeg forstår ikke hva som har skjedd at du føler du ikke får annerkjennelse på det du gjør. Av og til så er det en utaknemlig jobb å gjøre noe frivillig, men de aller aller fleste er tause og nyter godt av ditt engasjement her på forumet. Om det er noen gnisninger, så er ikke det ensbetydende med at alt er galt med det du gjør, og nok tullinger til å fylle den ene tråden etter den andre med tull og fjas burde nå gi deg ett hint hvordan mange aktive bruker tiden sin på forumet. Men de er i mendretall av alle som faktisk leser og bruker forumet!

Håper du tar til deg den rosen som kommer, og ser bort ifra grinebitere og kverulanter!!!!!!!!

:)

bekalger skrivefeil

Enig ! Og på vegne av forumets notorisk gretne kverulanter kan jeg si at et come-back er mer enn velkomment !

Schlanbusch

Schlanbusch

Inaktiv

• Inaktive brukere
  • 1 737 Innlegg:
Jeg (vi) setter veldig pris på jobben du gjør med både dette kartet, og andre ting her på forumet.
-

“Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap)

.

- If you could reason with religious people, there would be no religious people...
.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 797 Innlegg:
Kartet er delvis opppdatert for Oslo og Fredrikstad.

Endringer, tips og fotos er velkomne !

Dette innlegget har blitt redigert av westendman: 08 mai 2012 - 14:31

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Medlemmer
  • 19 737 Innlegg:

Vung tau i Kristiansand er blitt veldig stort, bra utvalg, jeg går i hyllene å får meg linser, bønner og diverse krydder og sauser på flaske, billig er det også, ligger vis \avis stottsquartalet

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere