Heisann. Toms Pizza ligger i samme gate som Patong Hospital.
Litt vanskelig å forklare om du kommer med Tuk Tuk eller moped, fordi dette fordi jeg har bodd på Lamai hotel vis a vis Christin Massage og dermed går mot den fordømte enveiskjøringen.
Men dersom du går en tuk tuk til Patong Hospital, og stopper opp utenfor - dvs. du skal ha det store skiltet på din høyre side, har du det - så går du rett oppgaten, og følger den naturlig retn. venstre - her er det mange små restauranter. Og plutselig har Tom`s Pizza på din høyre side. Vis a vis han er det ett lite motorsykkel verksted. Men Tom har en liten restaurant og ikke veldig godt synlig skilt- Så jeg har vært forbi der ofte uten å sett det.
Jeg med venner har besøkt han ofte - fordi maten har vært nydelig også har han servert aquavit.
Sist jeg var der var i april - mai - og ble det snakket om at han prøvde å få noen til å leie det for en stund - så jeg vet ikke om det pr. idag 14 okt. 2010 er Tom som er der.
Men jeg skal ned igjen "hjem" igjen for 7 gang - 27 nov - 4 uker - så får jeg lete etter aquavitten min.
Dersom det er andre nordmenn der - kontakt meg gjerne på
fjellreven1@hotmail.com - jan Helge. Vi ses