Gå til innhold

Foto

Feedback

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
26 svar til dette emnet

piper

piper

Medlem

• Moderatorer
  • 2 865 Innlegg:

Nei, trenger ikke å logge inn - i hvert fall så gjør ikke jeg det.

Tjenesten oppfører seg litt merkelig ja, nå er det -5 stemmer for å fjerne knappen...hmmm....kanskje ikke helt til å stole på.

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

Nei, trenger ikke å logge inn - i hvert fall så gjør ikke jeg det.

Tjenesten oppfører seg litt merkelig ja, nå er det -5 stemmer for å fjerne knappen...hmmm....kanskje ikke helt til å stole på.

måtte logge inn første gang å huke av remember me.

westendman

westendman

Medlemmer

• Medlemmer
  • 7 802 Innlegg:
Jeg synes "Feedback"-funksjonen er en fin måte å få tilbakemeldinger fra brukerne på.

Nå er nok ikke dette noe varig prosjekt, men heller et litt tidsbestemt prosjekt for at brukerne av forumet kan stemme over hvilke funksjoner brukerne ønsker.

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:
Det er ikke den røde feedback-knappen i seg selv som er problemet, men det at den følger med nedover.

Nå vet alle at den eksisterer kan den ikke da plasseres godt synlig øverst på sidene?
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

Keane 16

Keane 16

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 663 Innlegg:

Jeg synes "Feedback"-funksjonen er en fin måte å få tilbakemeldinger fra brukerne på.

Nå er nok ikke dette noe varig prosjekt, men heller et litt tidsbestemt prosjekt for at brukerne av forumet kan stemme over hvilke funksjoner brukerne ønsker.

Fint når den viser minus 5 stemmer? Ikke er den fin å ha på nettsiden, og ikke virker den heller tydeligvis.:klubber:

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:
Nå merker jeg ikke noe til den røde knappen så tok vekk min stemme hehe

Arthas

Arthas

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 845 Innlegg:
Jeg vet det virker grinete, men det må da være mulig å få etablert et system for feedback uten at vi skal måtte ha det røde irritasjonsmomentet rett i fleisen hele tiden? For meg synker i hvertfall brukeropplevelsen mange hakk slik feedback-knappen står plassert nå.
Watch your six

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere