Gå til innhold

Foto

flybiletter

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
86 svar til dette emnet

sikry

sikry

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 380 Innlegg:

Er det «nye» flybillett priser fra 01.04.20 pga økte klima avgifter eller har kjos tenkt å ruinere oss?

Når du søker mer enn et halvt år frem i tid blir det slik. Dersom du prøver enda lengre frem blir det sikkert enda dyrere.

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 942 Innlegg:

Når du søker mer enn et halvt år frem i tid blir det slik. Dersom du prøver enda lengre frem blir det sikkert enda dyrere.

Enig.Får flypriser Tromsø-BKK t/r for ca 7000 hvis man reiser i november med thai airways.Manila ca det samme.Man får enda billigere reiser hvis man er villig å bruke lengre tid på reisen.Da med andre selskap.Hvis jeg reiser alene uten barn gjør det meg ingenting å bruke 22-23 t.

Pga den altfor sterke thaibathen venter jeg heller uansett.Thai airways sliter økonomisk for tiden.Det samme gjør thailand.Nesten som man håper at FED går på minusrenter slik at thailand er NØDT å gjøre noe.Dollaren svekker seg daglig mot thaibath.Leste på bloomberg idag at thailand IKKE ser ut til å ta signalene på alvor.Går mot resesjon i hele verden,men det ser ut som thailand innbiller seg de er unntaket.Ble litt offtopic,men det tåler vi vel.

bad weather at work.jpg

stigar

stigar

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 942 Innlegg:

Enig.Får flypriser Tromsø-BKK t/r for ca 7000 hvis man reiser i november med thai airways.Manila ca det samme.Man får enda billigere reiser hvis man er villig å bruke lengre tid på reisen.Da med andre selskap.Hvis jeg reiser alene uten barn gjør det meg ingenting å bruke 22-23 t.

Pga den altfor sterke thaibathen venter jeg heller uansett.Thai airways sliter økonomisk for tiden.Det samme gjør thailand.Nesten som man håper at FED går på minusrenter slik at thailand er NØDT å gjøre noe.Dollaren svekker seg daglig mot thaibath.Leste på bloomberg idag at thailand IKKE ser ut til å ta signalene på alvor.Går mot resesjon i hele verden,men det ser ut som thailand innbiller seg de er unntaket.Ble litt offtopic,men det tåler vi vel.

bad weather at work.jpg

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 451 Innlegg:

Tenkte den tanken selv, men den faller på stengrunn da jeg har gjort det flere ganger før, feks bestiller alltid jula i mars- april og da har jeg ikke opplevd dette på Norwegian.

Lucifer

Lucifer

Medlem

• Medlemmer
  • 1 451 Innlegg:

Kan bli lenge til du skal til Thailand skjønner jeg, du han klage så mye du vil, bathen kommer til å være sterk mot NOK uansett. Og går det dårligere i verdensøkonomien så er det hvertfall norge som får kjenne på den. NOK er i fritt fall etter åresvis med en politkk som kjører landet i grøfta. Industrien er solgt ut, MDG skal stenge oljekranene og får gehør( må bo mye dumme folk i norge), boligbobla sprekker snart, og lånefesten er over. Det e grenser for hvor mye vi kan shoppe på krita At norge går så det suser i beste fall en sannhet med store modifikasjoner. Vi har ingen industri, etterslepet på vei og bane, og annen infrastruktur. ( vann, avløp osv) er så stort at vi fatter det ikke.
Samtidig skal vi leke sosialkontor for Midtøsten, og Afrika, pluss redde regnskogene og redde klimaet.
Vi fremstår som et land uten noe sikkerhet. Forsvaret er en vits, HV er avviklet, beredskap lager for korn skal vi ikke ha, dyrka mark skal helst brukes til ikea, og shopping senter.
Og ikke minst så har vi et byråkrati som har vokst helt ut av proposjoner.
Norge og nordmenn skal virkelig få kjørt seg de neste 10 året. Og som vanlig har eliten ordnet seg og du og jeg må ta regningen.

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 265 Innlegg:

^

Det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert :-)

Det ordner seg alltid til slutt (happy ending)

Bortsett fra at der er ingen slutt, det er evig.

Det går rundt og det går rundt, det er en evighetsmaskin ;-)

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

Greit å bjeffe litt av og til også - Pelle 

Tellus

Tellus

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 3 202 Innlegg:

^

Det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert :smile:

Det ordner seg alltid til slutt (happy ending)

Bortsett fra at der er ingen slutt, det er evig.

Det går rundt og det går rundt, det er en evighetsmaskin ;-)

En gang var jeg på samme plass to ganger...

1 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere