Gå til innhold

Foto

Tregt?

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
128 svar til dette emnet

SomLak

SomLak

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 10 668 Innlegg:

Dritt opplegg her nå...natta

Uff da. Arbeidsgiveravgift-gikt igjen ? :)

jing

jing

Medlem

• Medlemmer
  • 20 152 Innlegg:

er alltid noe som er tregt her inne

Helmax

Helmax

Moderator

• Moderatorer
  • 1 474 Innlegg:

Nei, det er ikke raskt sammenlignet med andre sider, som nettaviser, butikker og andre forum hvor sidene kommer opp pronto.

Det får nå så være det. Men så rask nettlinje har jeg ikke hatt her nede i det hele tatt jeg. Men så har jeg det ikke så travelt at jeg ikke klarer å vente til siden er nedlastet heller. Men når nettsiden begynner å nærme seg 15-20 sekunder for hver side, så kan jeg begynne å bli enig med deg. Det hender fra tid til annen, men jeg klager ikke av den grunn, men det kan hende at jeg tar en liten prat med forumets eier og informerer om at siden begynner å bli litt treg, men jeg presisererer alltid at det ikke fremføres som klage, bare ren informasjon.

Men vi er nå alle forskjellige da. :)

Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. ;-)

โชคดี

olek

olek

Registrert Medlem

• Banned
  • 3 563 Innlegg:

Det var ingen klage, kun en observasjon jeg postet for å se om det kun er her ting går litt trått ;)

anmeno

anmeno

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 858 Innlegg:

Jeg satte Ghostery i pause for å finne ut hvor mange trackere det var på denne siden, Ghostery viste da 42 trackere  :roll:

Med så mange trackere så er det uaktuelt for meg å whiteliste asiaforum.no i Ghostery.

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Når en har bredbånd og en grei hastighet til vanlig,så er det ikke noe verre enn treige

web adresser i ny og ne...det forstyrrer og er irriterende...vente i flere sekunder for hvert trykk om det er ny

side eller scrolling etc.?  NEI takk

:hoho:

Søppel moderering

Søppel moderering

Registrert Medlem

• Banned
  • 14 220 Innlegg:

Uff da. Arbeidsgiveravgift-gikt igjen ? :)

Hva behager fjørfespetakkelet..? :Alkoholiker:

:hoho:

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Som informert tidigere i denne tråden så er vi klar over utfordringen med raskheten, eller senheten om man vil, på forumet. Som regel får man opp en side på 0 - 2 sekunder, men tidvis tar det opptil 4-5 sekunder å få opp en side. Det siste er selvfølgelig altfor dårlig, og ikke slik vi vil ha det.

Vi venter på den nye versjonen av programvaren for forumet. Så snart den er tilgjengelig vil vi kjøpe den og begynne tilpassingen til vårt format. Vi vil da ha fokus på at forumet skal være langt raskere og vi er overbevist om at så vil være tilfelle.

Inntil det skjer (betaversjoner av programvaren er ute nå, så vi regner med at den endelige versjonen er tilgjengelig en eller annen gang fra 0 - 5 måneder frem i tid). Foruten at forumet skal bli raskere samt noen andre småting (klarere skrifttype, større skrift med mere), så vil vi søke at brukerformatet skal være så likt som mulig slik at man ikke må tillære seg et nytt system.

Enn så lenge er dette hva vi har, så bruk tiden på å hente en kaffekopp eller komme på et strålende innlegg som kan skrives. Det vil desverre ikke hjelpe å påpeke at det er treghet tidvis. Dette da vi ikke kan bruke hundrevis av timer på å få opp hastigheten på programvaren i dag, når ny er rundt hjørnet. Det er tross alt frivillig arbeid dette her :-).

tavarish

tavarish

Medlem

• Medlemmer
  • 5 599 Innlegg:

Jeg satte Ghostery i pause for å finne ut hvor mange trackere det var på denne siden, Ghostery viste da 42 trackere  :roll:

Med så mange trackere så er det uaktuelt for meg å whiteliste asiaforum.no i Ghostery.

Ingen av sproingene er skadelige. Trackerne tilhører reklamesystemer vi benytter for å gi mest mulig relevandt reklame, sporing i forhold til å måle hvor mange besøk vi har, hvor lenge hvert besøk blir på hver side også videre for å hjelpe oss til å utvikle forumet riktig med videre. Altså trafikkmålinger.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: AF

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere