Gå til innhold

Foto

Hotelltips

- - - - -

• Vennligst logg inn for å svare
86 svar til dette emnet

Seafarer

Seafarer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 232 Innlegg:

The Bayleaf er da også kåret til beste hotell i Manila av Tripadvisors brukere. (Travellers choice 2013)

Vurderer sterkt å bruke det ved neste besøk i Manila. (Blir Phil-tur i sommer!)

"Things are only impossible until they're not."
Jean-Luc Picard

Terje.H

Terje.H

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 416 Innlegg:

The Bayleaf er da også kåret til beste hotell i Manila av Tripadvisors brukere. (Travellers choice 2013)

Vurderer sterkt å bruke det ved neste besøk i Manila. (Blir Phil-tur i sommer!)

Beliggenheten er glimrende hvis du skal se Intramorous, Manila cathedral og San sebastian. Alt er innen gangavstand.

Men si du skal være i Manila etpar uker.. Da ville jeg valgt et greit hotell i Makati, f.eks Celeste. Masse bra restauranter, shopping, nattklubber osv.. Og der kan du rusle deg en kveldstur uten å være konstant på vakt. Makati er definitivt den delen av byen jeg liker best. Relativt kort vei til the fort også, det er også et veldig fint område.

Seafarer

Seafarer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 232 Innlegg:

Har ved tidligere besøk holdt meg i Malate/Ermita området. Flere meget gode hoteller der også (og en bråte med sånn passe, hvis man er på budsjett..) Litt mer lugubert strøk enn Makati, da. Men ikke ille egentlig.

"Things are only impossible until they're not."
Jean-Luc Picard

Terje.H

Terje.H

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 416 Innlegg:

Hmm.. Det kan nevnes at jeg impulsbooket en suite med ett soverom på BSA Tower Makati nå i mars, og var alt i alt godt fornøyd. Jeg fikk en god pris under 3000 peso men alikevel.. Stedet er det mest sentrale jeg har bodd på i Makati, man krysser gaten og er i greenbelt 5. Stedet var ikke nytt & moderne, men rent og pent med masse plass til bagasje og folk. De har også en kjøkkenkrok og veranda. Frokost ble servert på døra.

Vedlagt fil  BSA1.jpg   483,75K   3 Antall nedlastinger

Vedlagt fil  BSA2.jpg   423,27K   3 Antall nedlastinger

Vedlagt fil  BSA3.jpg   377,15K   3 Antall nedlastinger

Tom-Erik

Tom-Erik

Nytt Medlem

• Medlemmer
  • 2 Innlegg:

Heisann

Reiser til Boracay 9-15 mars 2016. Lurer da på om noen har noen hotelltips?

vil gjerne bo ved white sand beach station 1 eller 2.

Har forelsket meg litt i et hotell som heter Blue Lilly Villa. Er det noen som har noen erfaring med dette hotellet?

Jeg skal reise med min kone og et lite barn på under 1 år.

Tom-Erik

Acer

Acer

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 2 408 Innlegg:

Heisann

Reiser til Boracay 9-15 mars 2016. Lurer da på om noen har noen hotelltips?

vil gjerne bo ved white sand beach station 1 eller 2.

Har forelsket meg litt i et hotell som heter Blue Lilly Villa. Er det noen som har noen erfaring med dette hotellet?

Jeg skal reise med min kone og et lite barn på under 1 år.

Tom-Erik

jeg var der i 2013 og kan anbefale Red Coconut Beach Hotel.    http://www.redcoconut.com.ph/

Veldig god service og topp Frokost ^^ folkene som sto i resepsjon , baren , og servitørene var hyggelige og smilende alltid uansett tid på døgnet og ikke minst veldig hjelpsomme.

* dette hotellet er veldig lokalt og ligger mitt i mellom Båt terminal 1, og Båt terminal 2.
* 50,100 meter fra hotellet kommer du til den fantastiske stranda The withe beach.
* spisesteder og div andre butikker finnes det i haugevis utføre hotellet.

* ingen gratis Internett på rommet , du må kjøpe kort i resepsjon. prisene på boracay er litt høyere enn andre plasser i Filippinene noe jeg ble fortalt før vi skulle hit , ( typisk turist plass som Phi Phi island )

Husk også at : Boracay island har MYE gate selgere som masser på deg hver F******* dag og natt noe som veldig slitsomt. de tar ikke et nei for et nei de bare fortsetter neste gang de ser deg.

Have fun og lykke til med hotell jakten. ;-)

Her e noen av stedene som er nærmest hotellet :

Båtstasjon 1 - 0 km

Budget Mart - 0.2 km

D'mall Boracay - 0.3 km

Båtterminal 2 - 0.6 km

Boracay sommerfuglhage - 0.6 km

Den hellige rosenkrans kirke - 0.6 km

Willy's Rock - 0.6 km

Talipapa-markedet - 0.8 km

Boat Station 3 - 1.3 km

Tulubhan strand - 1.8 km

Lagutan strand - 1.8 km Mt.

Luho - 1.9 km

Balinghai-stranden - 2.4 km

Punta Bunga strand - 2.9 km

Cagban molo og havn - 3 km

Dette innlegget har blitt redigert av Acer: 05 august 2015 - 07:07

Livet seglar fort forbi

Mariasu

Mariasu

Nytt Medlem

• Nye medlemmer
  • 2 Innlegg:

Jeg er veldig fornøyd med Copacabana Apartment Hotel i Pasay. Bodd der 3 ganger nå siden 2013. Billige rom, grei mat og veldig hyggelige ansatte. Heritage Hotel ligger rett ved siden av og det skuffet. Masete, altfor mange mennesker og elendig mat.

Også merket med et eller flere av disse nøkkelordene: Filippinene

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere