Gå til innhold

Foto

Magic sing.

- - - - -

• Please log in to reply
13 replies to this topic

magskor

magskor

Medlem

• Medlemmer
  • 8 541 Innlegg:

Som kansje de fleiste veit i alle fall Filippinene reisande så er filippinarane veldig glade i karaoke. Så eg kjøpet kona ein Magic Sing, faktisk sjelden sett ho så glad.
Det er ikkje ein Wow Magic Sing, men Xtreme Magic Sing. Grunnen til at vi kjøpte den er at i reklamen så sa dei at det var mulig å få norske songar til den, og vi tenkte det kunne vere ein fordel når kona skulle lære norsk. Der vi kjøpte den viste dei ikkje kor vi skulle henvende oss for å få tak i den chipen med norske songar.
Er det nokon her på forumet som kan hjelpe meg?

Fredrikstad

Fredrikstad

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 219 Innlegg:
Prøv å se hva du kan finne her.
karaokesjefen har karaoke til alle, karaoke spillere, mikrofoner, karaoke plater, karaoke miksere, karaoke moro, etc

pelle

pelle

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 660 Innlegg:

Prøv å se hva du kan finne her.
karaokesjefen har karaoke til alle, karaoke spillere, mikrofoner, karaoke plater, karaoke miksere, karaoke moro, etc

Sak: Norsk/Svensk sangbrikke Magic Sing

Publisert: søndag 03 februar, 2008

Vi har fått veldig mange henvendelser ang sangbrikken til Magic Sing med Norske og Svenske låter den siste tiden, derfor legger vi ut denne info.

Sangbrikken til Magic Sing med Norske og Svenske låter var tilgjengelig kun en kort periode i 2006/07. Men på grunnlag av manglende avtaler med låtskriverne av sangene på brikkene ble denne dessverre trukket fra markedet sommeren 2007.

Vi vet pr idag ikke noe om eller evt når denne brikken kommer tilbake. Ta gjerne kontakt for mer info.

Ikke mye hjelp der nei!

Eg har lasta ned noen noen norske karaoker (teksten kommer på pc skjermen) fra nettet bla

Eg vil ha en blå ballong (Arne Bendiksen)
Nå skal vi skilles Johanne (Sputnik)

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle 

callme

callme

Medlemmer

• Medlemmer
  • 10 172 Innlegg:
Honey hadde med seg en slik WOW-magic sing fra Filippinene, den er veldig populær, og er veldig nyttig nå som pc-skjermen gikk i svart.

Honey, unga og jeg slåss om mikrofonen.

Selv fikk jeg 100% score med sangen "yesterday":)
http://www.udiregelv...ilippinene.ashx
“If life has taught me anything it's that 95% of the people are always wrong."-Edward Cole(Jack Nicholson)-The Bucket List

karaokesjefen

karaokesjefen

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 1 Innlegg:
Heisann

Ta gjerne kontakt via http://www.karaokeverden.no for mer info om den norske brikken. Så kan de hjelpe med sangbrikker på alle språk, den norske finnes :-)

karaokesjefen

jks

jks

Registrert Medlem

• Medlemmer
  • 192 Innlegg:
Har du prøvd denne siden?

https://store.theast...&products_id=54

Fant 2 med norsk der,men om de passer til din macig sing vet jeg ei.
Ha enn fin dag!!

fal

fal

Medlem

• Medlemmer
  • 1 270 Innlegg:
Er WOW Magicsing og Extreme Magicsing kompatible?
Vi har WOW Magicsing.

magskor

magskor

Medlem

• Medlemmer
  • 8 541 Innlegg:

Er WOW Magicsing og Extreme Magicsing kompatible?
Vi har WOW Magicsing.

Eg trur det, vi har xstreme, men chipa som står i er wow. Men meina det finnes litt forskjellige typar chip. Forskjellen skal ein kunne sjå på fargen trur eg. Vi har silver.

unisound7

unisound7

Nytt Medlem

• Medlemmer
  • 6 Innlegg:

Jeg ser denne posten er eldgammel, men tenkte bare å hjelpe til litt. Magic Sing har vært vanskelig å kjøpe her i Norge. Det har vært aktører som har kjøpt fra amerikanske firmaer og videresolgt her til lands, da uten CE godkjenning og med amerikansk strømplugg. Magic Sing er også dyrt via Sverige som ikke er å direkte anbefale med mindre du har sekken full av penger. Den europeiske importøren har nå gjort det mulig å få Magic Sing med de godkjenningene som behøves for det Europeiske markedet. Du kan sjekke for mer info her og hvem du kan kontakte i Norge: http://magic-sing.be...e-to-buy/norway  - Håper dette kan være til hjelp for alle som har hjemlengsel eller har lyst til å synge karaoke hjemme i sin egen stue.

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Medlemmer
  • 19 737 Innlegg:

Jeg ser denne posten er eldgammel, men tenkte bare å hjelpe til litt. Magic Sing har vært vanskelig å kjøpe her i Norge. Det har vært aktører som har kjøpt fra amerikanske firmaer og videresolgt her til lands, da uten CE godkjenning og med amerikansk strømplugg. Magic Sing er også dyrt via Sverige som ikke er å direkte anbefale med mindre du har sekken full av penger. Den europeiske importøren har nå gjort det mulig å få Magic Sing med de godkjenningene som behøves for det Europeiske markedet. Du kan sjekke for mer info her og hvem du kan kontakte i Norge: http://magic-sing.be...e-to-buy/norway  - Håper dette kan være til hjelp for alle som har hjemlengsel eller har lyst til å synge karaoke hjemme i sin egen stue.

Hvorfor ingen pris og informasjon om kontaktperson på nettsiden?

unisound7

unisound7

Nytt Medlem

• Medlemmer
  • 6 Innlegg:

Hvorfor ingen pris og informasjon om kontaktperson på nettsiden?

Distributører opererer ikke med priser på nettsiden. Det er kontaktskjema på siden så det er enkelt å komme i kontakt.

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Medlemmer
  • 19 737 Innlegg:

Distributører opererer ikke med priser på nettsiden. Det er kontaktskjema på siden så det er enkelt å komme i kontakt.

Er ute etter noe slikt, men handler ikke på denne måten

unisound7

unisound7

Nytt Medlem

• Medlemmer
  • 6 Innlegg:

Er ute etter noe slikt, men handler ikke på denne måten

En distributør selger ikke til sluttbrukere, men til forhandlere. Det er derfor du ikke finner noe tradisjonell nettbutikk på den siden. Du kan sikkert spørre hvilke forhandlere som fører Magic Sing i Norge. Eller du kan kontakte meg på unisound7(A)gmail.com så kan jeg hjelpe deg.  

Jolly J. d.e

Jolly J. d.e

Medlem

• Medlemmer
  • 19 737 Innlegg:
Glem det

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere